آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دلنوشته ای از مامان برای اوینای عزیزم(5)

1392/7/18 17:10
نویسنده : شقایق
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم ای تک رویای زندگی من


دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک چراغ زندگی منی


با من بمان تو آن تک واژه زندگی من هستی


دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک خوشی زندگی منی


با من بمان تو آن تک عشق زندگی من هستی


دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک کلید خوشبختی منی


با من بمان تو آن تک یاردوران تنهایی من هستی


دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک ستاره ی زندگی منی


با من بمان تو آن تک نیاز زندگی من هستی


دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک امید زندگی منی


با من بمان تو آن تک آوای زندگی من هستی


دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک دوست شبهای منی


با من بمان تو تک معنی دهنده ’ زندگی من هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پریسا
19 مهر 92 20:10
ماشالله به این دخمل ناز و مامان خوبش با این دل نوشته ی قشنگ


فدات عزیزمممم لطف دارید
familiph
20 مهر 92 14:20
سلام ممنونم که به وبلاگم تشریف آوردید. خداوند فرزند گلتون رو حفظ کنه و انشالله زیر سایه پدر و مادرش رشد کنه و به بالندگی برسه بهترینها رو براتون آرزو میکنم




سلام عزیزم ممنون از دعای قشنگتون
مامان ایدین
21 مهر 92 16:46
خیلی خوشکل نوشتی

خصوصی داری


فدات خاله جون مهربون
مامان ایدین
21 مهر 92 16:47
خانومی چرا من چت دادک جوابم ندادی ؟ ؟



ببخشید عزیزدلم متوجه نشدم معذرت دوست خوبم