آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

بلاخره .........

1392/7/17 23:32
نویسنده : شقایق
240 بازدید
اشتراک گذاری

وای خیلی خوشحالم بلاخره بعد از 2 روز چند تا قاشق سوپ بدون دغدغه خوردی امااااااا داخلش چند قطره لیمو و نمک ریختم و خدا را شکر از مزه اش خوشت اومد

وقتی غذا نمیخوری خیلی اعصابم بهم میریزه دیگه تصمیم داشتم ببرمت دکتر تا شربت ویتامینه برات بگیریم حالا ببینم فردا چی میشه ایشالا که دیگه بخوری خیلی ذوق کردم یکم فکرم راحت شد اخه هر که میبینتت میگه چقدر لاغر شدی منم کلی دلم میگیره تپلم خوشگلم خیلی دوست دارم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان محمدرضا
18 مهر 92 2:22
عزیزم واقعا درکت میکنم چون منم با این مساله مواجه هستم. پسر منم غذا نمیخوره . چیزایی که مفیده واسش رو دوس نداره ومنم همش نگرانشم.


وای که چقدر سخته خیلی زجر اوره منم نمیدونم با این وروجک چکار کنم
مامان ایدین
19 مهر 92 2:07
شقلیق جون این که مزه غذاشو کمی تغییر بدی تو غذا خوردنش خیلی موثره سعی کن غذا های جور به جور و سوپ های مختلف رو بهش بدی از ناهار یا شام خودتون بهش نمیدی ؟ وقتی ببینه شما ها میخورین حتما خوشش میاد و میخوره
ولی کاملا درکت میکنم منم حسابی گرفتا رایدین هستم
ایدین وقتی یه بچه کنارش باشه و غذا بخوره خیلی خوب غذا میخوره و تاثیر زیادی روش داره
ایشالا اوینا جونم هم غذا خوردنش بهتر بشه و تپلی و خوردنی تر بشه


اره عزیزم خدا را شکر از وقتی نمک ریختم یکم غذا میخوره
نه فدات شم اصلا غذا خودمون نمیخوره یعنی چیزای درشت نمیخوره نمیدونم چکار کنم فقط باید میکس بشه
ممنون عزیزدلم ایشالا جفتشون خوش خور بشن ایدین جونمو ببوس
مامان پریسا
19 مهر 92 20:11
نگران نباش عزیزم. این چیزا طبیعیه


چشم سعی میکنم

ممنون از همفکری و همیاریت دوست خوبم


مامانی کسرا
21 مهر 92 0:31
خدا رو شکر این مامانی مهربون خوشحاله
دست به افتخاره آوینا جوووووووووووووون

فدات عزیزم لطف دارید مرررررررسی