آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

شیرین کاری های خانمی

1392/7/17 23:18
نویسنده : شقایق
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنین دخترم و دوستای گلمون

دختر عزیزم هر روز شیرین تر میشی و البته شیطونتر .......... خودت سوار غام غام (سه چرخه ) میشی گاهی برعکس میشینی با نمکه من خنده

دائم دستت رو گوشته و داری الو میکنی گاهی میگی بابا گاهی عمه و گاهی دایی به من زنگ بزن

این روزا غذا خوردنت حسابی سخت شده و به زور دستتو میگیرم و چند تا قاشق بهت میدم بجاش به شیر خیییییلی علاقه مند شدی و همش از سر و کولم بالا میری و میگی شیر خدا به فریاد برسه فکر کنم حسابی به شیر وابسته بشی نگران

همچنان باید برات میکس کنم وگرنه نمیخوری نمیدونم چکار کنم آخ

دیروز بهت یاد دادم فوت کنی خیلی زود یاد گرفتی فدات شم افرین به عزیز مامان دیگه چیزی تا فوت کردن شمع تولدت نمونده خیال باطل

دیروز یک قدم برداشتی منم کلی ذوقت کردم ولی بعدش هر کاری کردم دیگه تکون نخوردی ولی کلی علاقه داری که دستتو بگیرم و راه بری خودتم کیف میکنی نازنینم بغل

عمو کسری خیلی هیجان تولدت داره و در ضمن کلی نقشه کشیده و تزئینات مراسم رو به عهده گرفته ایشالا که همه چی خوب باشه ولی چون فامیلای بابایی زیاد هستن میترسم همه چی بهم ریخته بشه اخه توی لیست مهمونا تقریبا 70 نفر هستن تازه اینا فامیلای نزدیک بابا هستن خاله شبنم میگفت تولد شما و کبریا جون که 13 ابان هست و بیشتر مهمونا مشترک هستن با هم بگیریم ولی چون اولین تولد شماست من راضی نشدم اخه بنظرم تولد یکسالگی خیلی مهمه عزیزدلم

راستی به زودی باید اسباب کشی کنیم ولی اونجا دیگه نت ندارم و خیلی ناراحتم ولی زود اقدام میکنم چون دلم برای دوستامون تنگ میشه درسته این دوستی مجازی هست ولی من خیلی وابسته شدم و یجور حس اشنایی با همه خاله جونا دارم و همه نی نی ها و خاله ها رو خیییییلی دوست دارم ماچقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .: آوینا عسلی تا این لحظه ، 11 ماه و 14 روز و 4 ساعت و 12 دقیقه و 11 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان یاسمین زهرا
17 مهر 92 17:40
سلام خانم گلی وبلاگ خوبی داری
خوش حال میشم از وبلاگ دخترم دیدن کنیدhttp://yasaminkahvand.niniweblog.com/


سلام عزیزم مرسی لطف دارید چشم حتما
عاطفه
17 مهر 92 22:09
میشه چند ثانیه روتونو اون وری کنید من یه گاز محکم این عسل و بگیرم ؟ چقدر خوردنی و با نمک میتونه یه بچه باشه آخه ؟ از حد گذروندهدیگه خوشگل خانم. خدایی براش اسفند دود کن . هزار ماشالله هر روز داره دوست داشتنی تر میشه


عزیزممممم خیلی مهربونی خاله جونم لطف دارید- فدات شم چشم ممنون دوست خوبم
سارا مامان محمدرضا
18 مهر 92 2:29
ایشالله تولدش به خوبی پیش بره تپل خانوم. چه کارایی بلده ماشالله. راستی شقایق جون منم با چند تا پست جدید آپم. پیش ما هم بیا. بوووووس


ممنون خاله جونممممم
چشم اومدم
مامان مانلی
21 مهر 92 17:10
الهی بگردم چقدر ناز میشینه




ممنون عزیزم لطف داری