آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

سرگرمی جدید

1392/6/24 15:04
نویسنده : شقایق
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترم آوینا کوچولو ماچ

سرگرمی جدید نفس مامان شده cd خاله ستاره که حداقل نیم ساعت به من زمان میده بدون دغدغه یه جا بشینم

چنان جلوی tv میخکوب میشی که اگر صداتم کنیم توجه نمیکنی نکته مثبتشم اینه که راحت سوپتو میخوری خدا را شکر یه ذره فکرم راحت شده چون بعد از سرما خوردگیت خیلی ضعیف شدی فدات شم

خلاصه که کلی دوست داری و لذت میبری عشقم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
25 شهریور 92 0:58
سلام شقايق جون
جدي ميگي؟؟؟اسم دقيقش چيه كه منهم براي جان جان بگيرم
الهي چه خوشملم نشسته اونجا
سوپ جيگررو با شيشه ميدي؟؟؟
راستي چيكار كردي اوينا شيشه رو خودش نگه ميداره
اخه من وقتي ميدم فاطمه پس خودم ميده


سلام عزیزدلم
اسمش cdخاله ستاره یا حسنی نگو بلا بگو
شیشه رو میدادم دستش خودمم میگرفتم بعد عادت کرد عزیزم شیشه کوچولو سبک براش بگیر تا بتونه فاطمه ناز گلمممممم
مامانی کسرا
10 مهر 92 23:46
آخ همه بچه ها فک کنم از این اهنگ لذت میبرن حسنی نگو بلا بگو...

من هنوز که هنوز ناخنای کسرا رو با این آهنگ میگیرم




اره واقعا بهترین راه کنترل بچه ها در تایم کوتاه