آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

این کیـــــــــــــه !!!! این چیــــــــــــه !!!!

1393/6/13 8:39
نویسنده : شقایق
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آوینـــــــــــــــــــــــا گلی

عزیزدلم مدتیه که به بلوغ فکری رسیدی و دیدت به اطرافش و شناخت اجسام و حتی کوشات نسبت به صدا ها  خیلی فعالتر از قبل شده

و البته خیلی کنجکاو .......

از صبح که از خواب بلند میشی داری منو سوال پیچ میکنی حتی در مورد چیزایی که میدونی بازم سوال میپرسی و مدام میگی این چیه !!!! دیروز صبح داشتیم صبحانه میخوردیم شما میپرسیدی این چیه من میگفتم بشقاب دوباره این چیه من جواب میدام چنگال

این چیه : چاقو

این چیه : چای

این چیه : پنیر

این چیه : خیار

و تا شب ادامه دارد .................

جالبه که بگم وقتی سوالات در باره جسمی باشه یا صدای بشنوی میگی این چیه ؟؟؟؟؟ اگر درباره ادما باشه میگی این کیه ؟ دیشب توی خیابان گیر دادی به خانمی که کنارمون بود صورت منو میگرفتی سمتش و میگفتی این کیه ؟؟؟؟؟ منم  مونده بودم چی بگم بعد به ذهنم رسید با لبخند گفتم خاله شما تند تند تکرار میکردی خاله ..... خانمه هم کلی ذوقت کرد ماه من

آوینا عسلی  1 سال و 10 ماه و 9 روز سن دارد

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی کسرا
13 شهریور 93 12:16
ای جونم چه دختر خانم باهوشی به به ماشالله شقایق جان مرسی از محبتت عزیزممرسی از اینهمه مهربونی. قربونت برم نمیخوام بهت زحمت بدم! اگه اسمشُ بگم مامان حتما کرمانم واسم پیدا میکنه و میفرسته! تو اینترنت گشتم مدلای مختلف بود که تعداد ماهیاش خیلی کمه مثلا دوتا! واسه همین گفتم از شما بپرسم اسم مارکش چیه؟که مامان دنبال همین مارک بگرده بازم ببخشید تورو خدا
شقایق
پاسخ
ممنون سودابه عزیزم لطف داری نه گلم این چه حرفی کسرا برای من خیلی عزیزه