آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

آوینا جون 22 ماهه

1393/6/11 16:35
نویسنده : شقایق
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل یاسم

عزیزترینم شیرینی زندگی دختر خوب من 22 ماهگیت مبارک ایشالا همیشه سالم و شاد باشی کی میشه 22 ساله بشی ایشالا   متنظر   واااااای حتی فکر کردن بهش لذت بخشه و توی دلم کارخانه قند احداث میشه ووووووای خدایـــــــــــــــــا یعنی میشه من باشم و ببینم که دخترم 22 سالشه  و داره از زندگیش لذت میبره و خوشحال سالم داره زندگی میکنه و به تمام خواسته هاش رسیده و دختر موفق و با استقلال باشی عزیزم    الهی آمین

اینروزا با شیرین زبونیات و ادای قشنگت منو به جنون میکشی

شواهد بهم نشون داده که وقتی غذا خوردن به عهده خودت باشه بهتر میخوری منم با وجودی که برام اسون نیست اما بخاطری که به استقلال برسی دیگه بهت اصرار نمیکنم فقط زیر چشمی لقمه هاتو میشمارم و ذوق میکنم خندونک

گاهی بی دلیل منو میبوسی و بهم لبخند میزنی گاهی میای بغلم و در گوشم زمزمه میکنی دوست دارم منم از ذوق جیغ میکشم و میگم منم دوست دارم من دیوووونتم من عاشقتم

وقتی چیزی بخوای بخوری میگی بفرما

تکه کلامت شده عروسی اگر لباس عروس تنت کنم دیگه اجازه نمیدی بیرون بیارم و میگی بریم عروسی

از وقتی سرما خوردی بخاطر باد کولر چند شب توی تراس خوابیدیم شبا توی بغلم میخوابی و من بهت ماه و ستاره نشون میدم شما کلی ذوق ماه میکنی اما از ستاره میترسی و میچسبی به من و میگی ستاره نه ترسید !!!!نمیدونم چرا شاید چون تعدادشون زیاده نمیدونم

از وقتی پستونک نمیخوری وابستگیت به شیر خیلی زیاد شده بعضی شبا کلافم میکنی 7 / 8 بار بیدار میشی و میگی ایشی روزام من اصلا جرات نمیکنم بشینم یا بخوابم

چند وقت قبل روی دیوار سالن با خودکار خط کشیدی حالا خودت خیلی ذوق میکنی و هر کی میاد خونمون بهش نشون میدی و میگی نگــــــــاه ببـــــــــــــــین نکاشی !!!!!!  ازت میپرسیم کی اینجا نقاشی کشیده میگی آینــــــــــــــــا قانع !!!!!!!!!    بله بچه پررو خیلی هم خوشحالی و اصلا  احساس پشیمونی نمیکنی

 

 

 

 

 

 

 

 

وای بلاخره نوشتم تموم شد تا الان 5 بار نوشتم کل مطلبم پریده !!!! 2 بار نمیدونم چرا پاک شد 3 بارم برق رفته نتم قطع شده دوست دارم

راستی چند وقت بود که چشمم خیلی در برابر نور حساس شده بود و زود خسته میشد رفتم دکتر امامی و بعد از معاینه گفتن باید برای رانندگی و تلویزیون عینک بزنم دیروز رفتم عینک سفارش دادم پنچشنبه 13 شهریور اماده میشه

الانم آوینا گلی بیداره شده عروسکشم دستشه اومده پیشم میگه مامان عروسی میخوام ........ ایشی مخوام !!!!

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

ツ دختربهاری
11 شهریور 93 16:44
___________________¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶$ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶$$ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________$$$$¶¶¶¶$$ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______$$_$$$$_¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______$$$_$_$$$_$ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶________$$$$$__$$ ___________¶¶¶¶¶_______¶¶___$_________¶¶_$$$$$ ___________¶¶____¶¶_$$$____$$________¶¶$ __________$$$_______$$$$$$_$_________¶¶ ___________$$______________$________¶¶$ _____________$___¶¶___¶¶_$$_$$$_____¶¶ _____________$$$___¶¶¶_$$$_____$$$_¶¶$ __________$$$___$$$$$$$$__________$¶¶ _________$________________________¶¶_$$ _______$$_____________¶¶_________¶¶$___$ _______$_________________________¶¶_____$ ______$_________________________$$$_____$ ______$________$$_____¶¶_______$_________$ ______$_________$$$___________$__________$ ______$____________$$__________$________$$ _______$____________$__¶¶______¶$$$$$$$$$ _______$$___________$__________¶¶_$$ _______$_$$$$______$__________¶¶__$ _______$____$$$$$$$____¶¶_____¶¶_$$ _______$$____________________¶¶____$$ ______$$_____________________¶¶______$$ _____$$________________¶¶___¶¶________$$ ____$$______________________¶¶_________$ ____$______________________¶¶__________$$ ___$_______________________¶¶___________$ ___$______________________¶¶¶___________$ ___$______________________¶¶____________$ __$$_____________________¶¶¶____________$ ___$____________________________________$ ___$____________________________________$ ____$$_________________________________$ _____$$________________________________$ _______$$_____________________________$ _________$$$ ______________________$$$ ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ سلام من آپم حتما بهم سربزن راستی اگه باتبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید
شقایق
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما با افتخار موافقم
مامانی کسرا
11 شهریور 93 20:19
عزیزم، 22 ماهگیت مبارک. تا چشم بهم بزنی مامانی مهربون 22 سالگیش رو هم میبینی انشالله همیشه خوب و خوش باشید و سلامت
شقایق
پاسخ
ممنون سودابه جونم ایشالا ممنون فدات شم همچنین شما
مامانی کسرا
11 شهریور 93 20:48
راستی شقایق جان این ست ماهیگیری که واسه آوینا جون گرفتی رو من از کجا میتونم بخرم؟ میشم اسم و مشخصاتشُ بدی! بگم مامان اینا بگیرن هر کدوم از دوستام داشتن می اومدن اینجا واسم بیارن!؟؟؟ شرمنده تو رو خدا کسرا عاشق ماهیگیریه اما هنوز قلاب واقعی زوده واسش بگیرم! از اینا که آوینا جونم داره اینجا ندیدم! گفتم از شما بپرسم گلم خیلی خوب و مفیدن! تو خونه هم میتونه سرگرم باشه. ببخشیدخانم خانما مرسی عزیزم
شقایق
پاسخ
چشم خانمی الان میام وبت
مامان امیررضا
13 شهریور 93 0:49
آی جوووووووووووووووووووووونم نکاش کوچولو
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزممممم