آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

عسلی سرماخورده :(

1393/5/27 12:14
نویسنده : شقایق
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیزم

امروز 27مرداد 3 روز هست که دخترم سرماخورده و اصلا حال نداره روز 24 مرداد وقتی دیدم خیلی حال نداری و یکم بیقراری سریع بردمت دکتر

دکتر معاینه کرد و گفت سرماخوردگی خفیف هست و خدا را شکر هیچ عفونتی نداری

اما شبش چنان تب کردی و حرارت از کف دست و پا و سرت بیرون میزد که من هل شده بودم  نمیدونستم چکار کنم  انقدر عصبی بود که زود بهت قطره استامینوفن دادم که اشتباه کردم کاش برات شیاف گذاشته بودم استامینوفن چاره ساز نبود منم میترسیم اگر با هم باشه مصمومیت داشته باشه

خلاصه وقتی استامینوفن بهت دادم شما هم که بد دارو افتادی روی گریه وحشتناک میخواستم پاشورت کنم اما نمیذاشتی بابا سجاد همون موقعه ساعت 3و نیم به بهانه اب بازی بردت زیر دوش اما هیچ کدوم چاره ساز نبود

بعد از کلی گریه  فرشته نحیف من خوابش برد ما هم تا صبح بالای سرت نشستیم

وقتی ساعت 3 من بیدار شدم و دیدم توی تب داری میسوزی انقدر ناراحت و پریشون بودم مدام میگفتم خدایا شما هم یاد گرفتی وقتی گریه میکنی و موقعه دارو میگی خدایا الهی قربونت برم خدا نگهدارت باشه

الهی خودم مریض بشم  ولی دخترم همیشه همیشه سالم باشه

الهی همه بیماران خصوصا بچه های پاک و معصوم رو شفا بده

                                                                                           الهی آمین

دوست دارم ماه من زود خوب شو که اصلا طاقت اینجوری دیدنت ندارم فدات بشم

 

آوینا جونم تا این لحظه 1 سال و 9 ماه و 23 روز سن دارد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)