آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

21 روز از 21 ماهگیت گذشت :)

1393/5/23 22:30
نویسنده : شقایق
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلو مامان

دختر خوشمزه من قربونت برم که خیلی شیرین هستی هر چی بزرگتر میشی ماشالا هزار ماشالا تو دل بروتر میشی این نظر من تنها نیست مدتیه که هر کسی میبینتت ازت تعریف میکنه

 هر روز که میگذره خوردنی ترمیشی  نمیدونم من چطوری جلو خودمو گرفتم و هنوز نخوردمت عزیزدلم

تازگیها با کارا و حرفات و حتی رفتارت میشه فهمید که خیلی تغییر کردی و خانم شدی

هر چی میخوای اسمشو میگی واااااای من متعجب میشم که خدایا شانسی گفت یا واقعا متوجه همه چی میشی

تکه کلامت شده ( چی شد ؟ ) اگر صدایی بشنوی حتی نور کم و زیاد بشه توی خیابون اتفاقی بیفته خلاصه در هر صورت شما فورا میگی چی شد ؟؟؟؟؟

دیروز گیر داده بوده به تلویزیون و تند تند خاموش روشن میکردی هر چی بهت میگفتم نکن اصلا توجه نمیکردی منم شاکی شدم دستتو گرفتم اوردمت کنار با اخم بهت گفتم وقتی بهت میگم نکن گوش کن شما هم گفتی باشه وااااای نمیتونستم تا 1 ساعت جلو خندم بگیرم مرده بودم از خنده با نمک من

هر شب وقتیکه از بیرون میایم خونه اگر وسط کوچه گربه ببینیم من و شما پیاده میشیم و میدوووووییم دنبال گربه بیچاره شما هم کلی ذوق میکنی و میگی بگیرش بگیرش کلی هم میخندی خیلی بامزه هست

بشدت از زنبور میترسی وقتی میخوای بری توی تراس اول با دقت بررسی میکنی و از من میپرسی زنبور نیست ؟؟؟ منم با عرض معذرت از این موضوع سواستفاده میکنم وقتی میخوام جایی نری یا دست به چیزی نزنی میگم اونجا زنبور هست !!!!

دیشب نصفه شبی لپ منو میکشی بهم میگی تپلی واااااا ی یعنی چلوندمت تو بغلم شیرین ادعای من

تازگیها زیاد میری داخل اتاقت و با عروسکات بازی میکنی امروز من مشغول غذا درست کردن بودم دیدم صدات نمیاد وقتی اومدم توی اتاقت با این صحنه روبرو شدم عاشق قلب مهربونتم مادر

شیرین تر از قند و عسل

وقتی بهت بگیم بخند اینجوری به دوربین خیره میشی و میخندی

 از وقتی پستونک ترک کردی معمولا دستت تو دهنت هست !!! قربون دستای کوچولو قشنگت نفسم

اینجا هم بهت گفتم گریه کن قیافه قشنگت اینجوری کردی

الهی همیشه بخندی ....... شاد باش دخترم......  همیشه شاد باش

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مريم
23 مرداد 93 23:05
سلام به منم سربزن مرسي
شقایق
پاسخ
مادارنه
24 مرداد 93 1:10
سلام وب سایت مادرانه یک پرتال جامع در زمینه بارداری و بچه داری میباشد . لطفا از سایت ما دیدن فرمایید و در صورت تمایل لینک ما را در قسمت پیوند های خود قرار دهید . مادرانه http://madaraneh.com/ با تشکر
مامانی کسرا
25 مرداد 93 19:08
اوووو چقدر اتفاقات باحالی افتاده! خدا حفظش کنه! ماشالله چه نازه
شقایق
پاسخ
ممنون عزیز مهربون
h.e
26 مرداد 93 17:46
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$ آپممممممممممم