آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

به بهانه 6 و نیم ماهگی

1392/2/21 10:26
نویسنده : شقایق
266 بازدید
اشتراک گذاری

امشب قراره دختر نازمو ببرم عروسی هوراو از اون جایی که فقط کافیه صدای موسیقی بشنوی در جا نانای نای براهه !!!! و شدیدا دچار هیجانات مستهجن و قر کمر میشی ... پیش بینی میشه شب خوبی رو داشته باشیم ... البته یه مشکلم داریم که دخترکم افراد غریبه رو میبینه علل خصوص اقایون محترم رو زار زار گریه میکنهگریه(ما با وقاریم) اصلا من نمیدونم افراد غریبه و اونایی که منو نمیشناسن چرا هی میان به ادم دست میزنن ؟؟؟ هی گوگولی مگولی میکن ادمو ... اصلا مهلت نمیدن باهاشون اشنا بشی و تشخیص هویت کنی بعد بیان خودشونو برای ادم لوس کنن !!!!!!! چه حکایتی داریم.....

آوینای عزیزم داره دندون بیرون میاره و سومین مرواریدش توی راهه  و خیلی بیقراره .... نازنینم امیدوارم این پرسه دندونی تو زود تموم شه نیشخند

من همچنان چهار دست و پا نمیرم !!!! قصدم ندارم برم !!!! داره از غلت  زدن خوشم میاد این یه کم باکلاستره .... شاید رفتم حالا ببینم چی پیش میاد !!!!!چشمک

تنها کاری که خیلی دوست دارم حرف زدنه .... که البته بیشتر وقتا به صدای زیبایی تبدیل میشه که مامانم میگه جییییییییییغغغغغغغغغغ زبان

 تمام انرژی من صرف ادای حروف

دددددددددد

دادادادا

ااااااااااگا

آاااااااااا

ببببببببیو

ادیده

ابوب

پوپ

و...... میشه و اصلا هم دلم نمیخواد بگم مامان یا بابا (مگه زوره)

من جدیدا  کشف کردم که بسیار زیبا اواز میخونم نمیدونم چرا بقیه این نظر رو ندارن متفکر

همه غذای بزرگا رو دوست دارم دهنم حسابی اب میافته ولی امان از غذای خودم.....تعجب

تازه بابام قول داده تولدم برام یه موتور بخره چون مدام در حال گاز دادن هستم....لبخند

بعضی وقتا هم مامانم و ناز میکنم و بوسش میکنم نمیدونم چرا مامانم صورتشو پاک میکنه !!!!ماچ

تا اطلاع ثانوی شاد باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرو
19 اردیبهشت 92 16:05
ماشالا چه نازه خوش بگذره