آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

عروسکم آوینا

1392/2/21 0:45
نویسنده : شقایق
658 بازدید
اشتراک گذاری

از تو گفتن اسون نیست عروسک چینی من .....

از تو نوشتن شور عاشقانه میخواد و من فقط حس مادرانه دارم ....

ترجمه ناز نگاهت نیازمند کلماتی ست که هنوز در قاموسم نیست ....

نوازش باغ دستانت محتاج بهارم میکند و من در انتظار پاییزم ....

عطر بی دریغ اغوشت توانم را میگیرد و به سجده ام وا میدارد در برابر حجم حضور خدایی که دربازوان من است....

مهربانیت عصبانیتم را مهار کرده و عشق تنها نقطه کوچکی در ابتدای این سطر است ...

که پایانی ندارد...............

 

 فرشته کوچولوم تا سر حد مرگ میپرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرو
21 اردیبهشت 92 11:46
سلام عزیزم مرسی به ما سر زدی با افتخار لینک شدین دختر خوشگل و با هوشتو ببوس نازی