آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دلتنگی !!!!

1393/3/11 16:23
نویسنده : شقایق
231 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام امروز بابایی رفت ماموریت تهران هنوز نرفته بود دلم براش تنگ شده بود وقتی داشتم وسایلای بابایی رو توی ساک میچیدم به این فکر میکردم که از وقتی شما اومدی چقدر کمتر با سجاد وقت گذروندم و سجاد چقدر صبورانه بی توجهی منو نادیده گرفته الان که کنارم نیست مدام فکر میکنم یه چیزی کم دارم انگار نمیتونم هیچ کاری کنم اصلا تمرکز ندارم بی اختیار چشمم به دره

خیلی جالبه ادما تا وقتی کنار هم هستن اونطوری که باید قدر همدیگر و نمیدونن اما همین قدر که از هم دور میشن تازه متوجه قدر و قیمت همدیگه میشن

کاش این هفته زودتر تموم بشه و سجاد عزیزم بیاد پیشمون  ایشالا

آوینا گلی همدم تنهاییام شما هم مدام بابایی رو صدا میکنی و از این اتاق به اون اتاق دنبالش میگردی قربون دل کوچولوت بشمممم ایشالا همیشه کنارهم باشیم

الانم توی وات ساپ برای همه دوستام پیام فرستادم که بیان دنبالمون ببرنمون گردش که احساس تنهایی نکنیم خندونک

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی
11 خرداد 93 17:07
سلام خانومی خوبین دیگه نگران نباشین مدیریت پیگیری کرد و آی پی روانیه مسدود شد
شقایق
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خدا را شکر
مامان امیررضا
12 خرداد 93 0:57
شقایق جون انشالله که تا چشم بهم می زاری همسر مهربونتون صحیح و سلامت کنارتونه امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشین قربون اون دل کوچیک دخملی برم که دلش برا باباش تنگ شده
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزدلم لطف دارید ایشالا مرسی گلممممم ایشالا خدا نکنه مهربونم