آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

نامزدی پریچهر گلی

1393/3/9 9:09
نویسنده : شقایق
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه پری

عزیزم سه شنبه 5 خرداد نامزدی پریچهر نازنین بود و کلی به ما خوش گذشت و بعد از مدتها کلی قر دادیم و خودمون خالی کردیم زبان

امیدوارم خوشبخت بشن  و همیشه از کنار هم بودن لذت ببرن محبت

از اونجایی که مدتیه زندگیمون کلی بهم ریخته من و بابایی هر دو خیلی بی حوصله ایم البته هر دومون دلیل محکم و قانع کننده ای داریم یجورایی خودمون لبه پرتگاه حس میکنیم و از اینکه نمیدونیم وضعیتم چی میشه خسته ایم ( ایشالا وقتی بزرگ شدی یادم بیار برات توضیح کامل بدم الان ادامه ندم بهتره )

راه سخت است و ناآشنا اما من خدایی دارم بس بزرگ و درد آشنا .........

بنده خدا بابایی با وجودی که فشار روی اون خیلی بیشتره اما مدام منو دلداری میده واقعا ازش ممنونم که همیشه با حرفاش منو اروم کرده ایشالا که مشکلات همه حل بشه و گره کار ما هم بزودی باز بشه الهی آمین

خلاصه که هممون به چنین مراسمی نیاز داشتیم و از وقتی زن عمو رویا با ما تماس گرفت و خبر نامزدی پرپچهر عزیز داد روحیه من بطور 100  درصد تغییر کرد و کلی شاد و شنگول شدم یجورایی مشکلاتو سپردم دست خدا و خودم سعی کردم از زمان لذت ببرم و خداییش که کلی هم خوش گذشت بگذریم از خستگی و مشکلات اماده شدن خودم که در نوع خودش شده خاطره ای ظهرش با تلاش فراوان شما رو خوابوندم و با ذوق رفتم ارایشگاه اما وقتی اینه رو دیدم خودم از قیافه ای که ساخته بود ترسیدم با غصه اومدم خونه بابایی هم گفت زود پاک کن خلاصه ارایشم و پاک کردم خودم ارایش کردم شما هم کم کم بیدار شدی امادت کردم و دوباره رفتم ارایشگاه برای موهام با دردوسر اماده شدیم ساعت 8 رفتیم سالن اما از وقتی رسیدیم تا وقتی شما توی راه از خستگی خوابت برد رقصیدی و همه رو مجذوب خودت کردی الهی قربونت برم که همه ازت فیلم میگرفتن عروس خوشگلمونم کلی ذوقت کرد یه چشمه هم با عروس رقصیدی که حتما فیلمشو ازشون میگیرم تا خودمونم داشته باشیم

 

عروسکم درجایگاه عروس

 

فدای جفتتون

 

 

 

 

عروس و داماد کوچولومون

دوستان فابریک

کفش عروس خوشگلمون

اسم دخترای مجرد نوشتیم چشمک

 

به امید همیشه شاد بودن ......... ایشالا

 

.: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن دارد :.

پسندها (1)

نظرات (2)

نهال
9 خرداد 93 13:53
سلام مبارک باشه
شقایق
پاسخ
سلام نهال خوشگلم ممنون گلم لطف دارید
مامان امیررضا
10 خرداد 93 0:51
مبارکا باشه انشالله همیشه به عروسی واسه دخملی هم اسفند دود کن . انشالله تمام مشکلات همه جوانها با مدد خدا حل بشه بالاخص شما
شقایق
پاسخ
ممنون فدات شم مرسی ایشالا ممنون گلی خانممم لطف داری انشالا انشالا انشالا مرسی دوست خوبم