آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

19 ماهگرد بودن با تو

1393/3/9 8:43
نویسنده : شقایق
278 بازدید
اشتراک گذاری

 
جان دلم ؛

کودک بی نظیر من ؛
 
19 ماه گذشت از آن روز به یاد ماندنی .

و حالا ، کلی بزرگ شده ای و فهیم ، بیش از هر زمان دیگری .


آزمون و خطا کردنت ، این منظم بودن بی مثال ات ، آرامشت ،


این مهربانی و تکرار کردن هایت را ،



همه شان را محو ام ، محــــو تماشا .
 
آدم از داشتن فرزندی چون تو ، مسرور و مغرور نباشد ، چه کند ؟


 خودت تولد تولد میخوانی ومیرقصی


 این روزها دلربایی و شیرین بودنت ، به اوج رسیده !
 

گاهی دلم می خواهد زمان را متوقف کنم .

مثل آن زمان که مرا می بوسی یا ناز می کنی .
 
آوینا ، مادر ؛


من ممنونت هستم به خاطر تمام این لحظه ها ، این شادمانی ها که بی منت به ما می بخشی .
 

به خاطر بودنت ، خنده هایت .
 

ممنون که خالق تمام این لحظات نابی


 
19 ماهگیت مبارک

 



 

پسندها (1)

نظرات (2)

نهال
9 خرداد 93 13:54
19 ماهگیتم مبارک انشالله 120 سالشی عزیزم
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا لطف کردید به ما سر زدید عزیزم من براتون خیلی نظر گذاشتم اما هیچکردم تایید نشده !!!!
نی نی نیومده
29 مرداد 93 14:12
سلام/به وب من هم یه سری بزنید
شقایق
پاسخ
حتما عزیز