آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

شروع غذای کمکی

1392/2/9 22:19
نویسنده : شقایق
408 بازدید
اشتراک گذاری

من غذا خوردممممممهورا

به که چقدر خوشمزه بود خیلی دوست داشتم البته مقدارش کم بود مامان شقایق و مامان جونی عفت فقط بهم 1 قاشق ریس برنج دادن منم کلی گریههههه کردم اخه خیلی لذیذ بود

پس مامان و بابام از این غذا ها خوشمزه میخورن که انقدر بزرگ شدن از این به بعد منم غذا میخورم تا زود بزرگ شم خنده

 

دخترم اغاز مرحله جدید زندگیت ( غذا خوردن ) مبارک

آوینای من در 6 ماه و 3 روزگی غذا خورد نوش جونت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرتین
19 اردیبهشت 92 14:33
سلام آوینا من آرتین هستم غذا خوردنت مبارک خوش بحالت آخه من هنوز غذا نمی خورم قراره از ماه دیگه شروع کنم با اجازت من وبالگتو لینک کردم اگه خواستی توام منو لینک کن خوشحال میشم