آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

توانایی های جدید

1392/2/9 13:35
نویسنده : شقایق
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مامان

این روزا کلی کارای جالب میکنی مثلا عینک عمو هادی رو از چشماش برمیداری عینک

روز جمعه که باغ بودیم عمو شهرام بغلت کرد گیر داده بودی به زنجیر توی گردنش دیگه بغل هیچکس نمیرفتی ول کنم نبودی عزیزمتعجب

توی ماشینم وقتی اهنگای شاد میذاریم حسابی قر میدی منم ذوق مرگ میشم خانم هنرمند منماچ

وقتی میخوام دستتو بشورم با اون یکی دستت میخوای ابو بگیری یا دست به مایع میزنی کلی شیطون شدیقلب

دیروز صبح شما کلی حوصلت سر رفته بود بغلت کردم بردمت سمت کمدت و عروسکاتو بهت نشون دادم به اونایی که شکل حیوون بود اصلا توجه نمیکردی اما به عروسکای شکل نی نی واکنش نشون میدادی و ذوق میکردی یکی از عروسکات که موهاش بلند بود خیلی دوست داشتی دادم به دستت بیچاره براش مو نذاشتی مجبور شدم اسلامیش کنم و کلاه کوچولوهای خودتو گذاشتم سرش زبان

عزیز دلم دیگه باید غذای کمکی بخوره ولی مامانی هنوز براش درست نکرده خجالت

سبز باشی عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانلی
21 اردیبهشت 92 18:33
سلام عزیزم سایت جالبی داری و از همه جالب تر اینه که دخمل من 20 روز از دخمل نازه شما کوجیک تره خیلی دخمله نازی داری خدا ببخشه


سلام مامان مهربون واااااای هزار ماشالا چقدر دختر خوشکلی دارید خدا حفظش کنه خوشحال میشم با هم دوست باشیم من شما رو اد میکنم