آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

برای تک ستاره زندگیم دخترم

1392/2/10 16:29
نویسنده : شقایق
388 بازدید
اشتراک گذاری

نمیخوام بگم تو اولین و تنها طعم شیرین زندگیم بودی اما میخوام بدونی تو طعم

شیرین اولین تجربه های مادر شدنم بودی.....

اولین باری که چشمانم به چشمای درشت و سیاهت توی صورت گل انداخته و پف دارت تلاقی کرد و تا صبح بهت خیره موندم فکر کردم مادر شدن قشنگترین حس دنیاست ...

اولین باری که با صدای گریه ات تو خواب و بیداری از جا پریدم فکر کردم مادر بودن بزرگترین مسءولیت زندگیه...

اولین باری که دستهای کوچولویت رو دور گردنم حلقه کردی و خودتو بین من و پدرت جا کردی فکر کردم بچه یعنی ضلع سوم مثلثی واحد ...

اولین باری که با ناز و ادای دخترونه صورتم رو تو دستت گرفتی فکر کردم هیچوقت از بوسیدن و لوس کردنت خسته نمیشم ...

 اولین باری که با کلمه های کوتاه سعی کردی حرف زدن رو تجربه کنی فکر کردم مهمترین کار دنیا رو انجام میدی و حالا این کار مهم همچنان بی وقفه ادامه داره ....

و ..... اولین باری که با لباس چین دار تی تیش مامانی و کفشهای صورتی و کلاه توری ترگل ورگل به اتفاق رفتیم مهمونی فکر کردم

دختر داشتن مثل نگهداری از یک جواهر قیمتی میمونه ... هیچ وقت از مراقب و نگهداریش خسته نمیشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)