آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

آوینا در روزهای خانه تکانی

1392/12/11 10:03
نویسنده : شقایق
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای من

دختر زرنگ و خانوم من

دختر گل و مهربون من

مامان فدات بشم که شما اینقدر گلی عزیزدلم

و اما دیروز من و دخترم کلی از کارای عید و انجام دادیم و آوینا نفسم خیلی زحمت کشید اینم مدرکش !!!! نیشخند

 

 

 

 

ضمنا مامانایی که پسر دارن بیشتر دقت کنن تازه این یه چشمشه  بلههههه زبان

ملاحضه فرمودید چشمک



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان محمدرضا
14 اسفند 92 1:57
دست آوینا گلی درد نکنه که به مامی عزیزش کمک میکنه. آفرین دخمل تمیز ممیزم. از الان قصد داری کدبانو باشیا! پسر ما که همش خرابکاری میکنه و خونه رو بهم میریزه... بلههههه... شقایق جون خوووب چشمه ای نشونمون دادی خووووووووب! بله دخملی هوای مامانشو داره ببوس محمدرضا عزیز و نازو
ماماني كسرا
19 اسفند 92 10:07
عزيزم چه كمكي ميده عيدتون پر از شادي بيايم كمك؟؟؟ اره خاله سودابه دخترم زرنگه فدات شم عزیزم ممنون همچنین شما ایشالا ایران بهت خوش بگذره و پر از خاطره خوب و به یادموندنی بشه برای 3 تاتون شما لطف دارید فدای دستت خاله جونممممم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
19 اسفند 92 14:52
خاله قربونش بره این قدر کمکی مامان جونش شدهسرما نخوری عسلی خدا نکنه عزیزدلم این بیرون بودن و اب بازی فقط 1 رب طول کشید بعدم زود رفتیم دوش اب گرم گرفتیم مرسی گلم
مامان امیررضا
21 اسفند 92 1:49
سلام شقایق جون انگار شما هم آوینا جون رو حسابی بستی به کار خونه تکونی راستی آپم بدو بیا اره عزیزم تنهایی سخته چشم خانومی الان میام