آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

باورم نمیشه !!!!!

1392/12/11 10:34
نویسنده : شقایق
259 بازدید
اشتراک گذاری

 2 سال پیش ( 6 اسفند 1390 روز شنبه ) من از وجود نازنین شما تو دلم با خبر شدم یادش بخیر برام غیر قابل باور بود زمان خیلی زود داره میگذره وسالها تند تند نو میشند
اینم خاطره اون روز قشنگ که توی دفتر خاطرات نوشتم


 6 اسفند 1390 ساعت 1 ظهر تست بارداری گذاشتم و 2 تا خط داشت اینجا بارون میاد!
11 اسفند روز پنچشنبه من داخل ازمایشگاه دکتر علی نژاد هستم و ازمایش خون دادم و بی صبرانه منتظر جوابم !!!!!!

ساعت 11:23 دقیقه جواب مثبت بود!!!!!


حقارت واژه ها را زمانی یافتم که نتوانستم تو را توصیف کنم بهترینم

یادش بخیر این عکس همون روز اول که من و بابایی به افتخار حضور سبز شما  واسه خودمون جشن گرفتیم و رفتیم باغ و کلی خوش گذروندیم


  خواهان آنم ضربان قلبت 
  به لبخند های مکرر تکرار شود 
  و هر آنچه در دل آرزویش را داری 
  به هر بهانه ای از آنِ تو باشد  
                                                                                الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا مامان محمدرضا
14 اسفند 92 1:59
حضور آوینا جونم مباررررک فدات