آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

تولد بابا سجادی

1392/12/11 10:02
نویسنده : شقایق
258 بازدید
اشتراک گذاری

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است و تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم بیش از انچه تصورش کنی  تولدت مبارک قلب

این عکس تولد سال گذشته بابایی هست

بابا سجادی عزیز تولدت مبارک

بابایی من با همه وجودم دوست دارم و امیدوارم شمع 120 ساگیت رو فوت کنی و همیشه کنارم باشی ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا مامان محمدرضا
7 اسفند 92 17:41
تولد بابای مهربونت مباررررک باشه. ایشالله 120 ساله شن و همیشه سایشون بالای سرتون باشه. ممنون خانومی فدات شم مرسی از دعای قشنگت
مامان ایمان
7 اسفند 92 22:39
وای چه عکس زیباییییییییییییییییییییییی خدا هر دوتاشونو برات نگه داره شقایق جان تولدشوهرتم مبارککککککککککککککک ممنون عزیزدلم شما خیلی مهربونی و همیشه به من لطف داری ممنون همچنین فدات