آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

اخرین ماه سال

1392/12/11 9:35
نویسنده : شقایق
216 بازدید
اشتراک گذاری

 
 آخرین ماه زمستون هم رسید و یواش یواش بوی بهار رو دارم حس میکنم .
اسفند رو دوست دارم ماهی پر از شور و نشاط و هیجان هستش .
همه مردم یک جورایی در این ماه رو دور تند هستند و همه چیز بوی تازگی و نو
بودن میده . این حس و حال شور و نشاط خاصی رو بهم میده .
یواش یواش باید خودمون رو برای سال جدید و ورقی جدید از روزهای زندگیمون
آماده کنیم . الهی که خدا برای همه بهترینها رو در این سال جدید رقم بزنه .
 یواش یواش باید سبزه ها رو بزاریم ، خرید عید ، خرید ماهی قرمز کوچولو همه
اینها حال و هوای قشنگی داره و مطمئنم که این حس فقط مال من نیست خیلی های
 دیگه حال من رو دارند و تو این ماه پر هیاهو با من شریک هستند  .
همیشه دوست دارم عیدها همه وسایلم نو باشه مثل بچه ها دوست دارم روز اول عید
کاملا  نو نوار باشم این حس از بچگی با من بوده و کودک دورنم هنوز مثل همون
روزها باقی مانده .

این روزها خیلی کارهای نیمه تموم داریم که باید تمومشون کنیم .
خدایا این خوشی های کوچک رو ازمون نگیر و روزهای قشنگی رو برامون رقم بزن .


از خداوند منان براتون یک دنیا شادی و آرامش و سلامتی آرزومندم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا مامان محمدرضا
14 اسفند 92 2:00
چه جمله زیبایی! خدایا این خوشی های کوچیک رو از ما نگیر! آفرین. الهی آمین ممنون الهی آمین