آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

آوینا جونم نوازنده میشود !!!!!

1392/12/10 11:00
نویسنده : شقایق
237 بازدید
اشتراک گذاری

محبوب قلبم سلام

آوینا گلی من به ساز زدن خیلی علاقه داری و یه جورایی موسیقی دوست هستی دیروز چشمت به نی افتاد که قبل از اینکه بدنیا بیای برات گرفته بودیم و با اشاره گفتی که میخوای منم با ذوق بهت دادم و شما کلی لذت بردی بیشتر از شما من کیف کردم

وااااای خدا همش تصور میکنم یه روزی در اینده نه چندان دور دخترم کنسرت داشته باشه و من برم با افتخار نفسمو تماشا کنم ایشالا  . فقط خدا میدونه که چقدر برات ارزو دارم

سوگند میخورم که من از دختر گلم یک هنرمند تمام عیار میسازم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی کسرا
11 اسفند 92 4:50
عزیزم انشالله سالم و شاد باشه همیشه خدا واست حفظش کنه قربونت برم سودابه جونمممم لطف داری مهربونم مرسی همچنین کسرا عزیزممممم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
13 اسفند 92 23:52
انشاا... ایشالاااااااا
سارا مامان محمدرضا
14 اسفند 92 2:05
آفرین به تو دخمل گل گلاب. ایشالله که با محمدرضا تو یه گروه موسیقی باشید. شما فلوت میزنی م.رضا هم بلز[خنده مرسی خاله جون ایشالاااااااا