آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

پیشرفت جدید

1392/7/22 17:48
نویسنده : شقایق
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنین دخترم آوینا عسلی

امروز خاله شبنم به دخترم یاد داد ابمیوه با نی بخوره خودتم خیلی دوست داشتی و تند تند میگفتی به به

دختر گلم تازگیها از پله بالا میره وقتی پشت سرت باشه تا بهت برسم 2 تا پله و رو با سرعت بالا میری و خودتم ذوق میکنی

دیشب با خاله فریده و مامان جون و خاله شبنم رفتیم پارک خاله شبنم بهت پیشی نشون داد شما هم کلی با پیشی ارتباط دوستانه برقرار کردی و میخواستی چوب شور بهش بدی مهربونم زبان

پیشرفت کلامیت خیلی بیشتر شده و اگر چند بار جملی رو تکرار کنم پشت سر من میگی ولی فقط یکبار

چیزی تا تولد ناز گلم نمونده لباست از خیاط گرفتم وقت اتلیه گیلاس برات گرفتم ولی هنوز سفارش کیک ندادم تزئیناتم اماده هست عمو کسری اهنگای تولد رو روی فلش جدا کرده اماااااااا خودمم لباس ندارم سفارش داده بودم برام بیارن ولی 1 سایز بزرگتر اوردن حالا خیلی پریشونم نمیدونم چکار کنم ناراحت

آوینا عسلی تا این لحظه 11ماه و 19 روز و 4 ساعت و 8 دقیقه و 16 ثانیه سن دارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانلی
23 مهر 92 12:34
ماشالله به جونه این خانم خوشجله
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزه خالههههههه



ممنون عزیزم لطف داری
ماماني كسرا
24 مهر 92 10:17
بزن دست قشنگه رو واسه هر چي ابانيه
بعله ديگه هرچي دخمله نازه مثل من مثل اوينا...متولد ابانه
ديدم يه جور خاصي اين ملوسك من بيشتر از همه دوستاي مجازيمون دوس دارم!!!!؟
فك كردم بخاطر مامان عزيز و دوست داشتنيشه! اما الان ميبينم به خاطر متولد ابان بودنش
واااي دختر متولد ابان اصلا و ابدا مطيع نيست!
اما باهاش مدارا كني خيلي دختر خوبي خواهد بود اوينا جان مامانت اذيتت كرد پاشو بيا پيش خودم
پيشاپيش تولدمووووون مبارك

ممنون عزیزم خیلی لطف دارید
تولد شما هم مبارک ایشالا سال ارزوهاتون باشه راستی متولد چند ابان هستید؟خوب ابانی ها هوای همو دارید
ماماني كسرا
24 مهر 92 10:22
راستي شقايق جان مرسي واسه كامنت قشنگت عزيزم
انشالله به زودي زود كاراتون درست شه و به ارامشي كه ميخواي برسي عزيزم
قبول دارم اونجا خبري نيست ولي اين پروسه مهد هم واسه خودش جرياني شده كه داره عصبيم ميكنه!
مريضيم هم از اين مشكلات زنانه كه خودت ميدوني فقط ماله استرس زياده!
اما بازم صبر ميكنم و دعا
خدا بزرگه تو هم دعا كن واسمون
مواظب خودت و اون ملوسك باش

ممنون عزیزم ایشالاااااا
ایشالا درست میشه و فکر شما هم راحت میشه
بلا دوره
چشم حتما عزیزم فدات