آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

اولین گام ها

1392/7/22 17:50
نویسنده : شقایق
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترینم

امروز دختر نازم اولین قدمهاشو برداشت وای خیلی هیجانزده شدم توی دلم یه حس شادی غیر قابل وصفی کردم که تا حالا تجربه نکرده بودم و حسابی حال کردم نیشخند

دخترم چقدر دیدن پیشرفت هات لذت بخشه وقتی قدم برداشتی یه خانم کامل روبروم دیدم و انقدر کیف کردم که از زمین و زمان غافل شدم بی اختیار به لبم خنده نشست  بهت افتخار میکنم کوچولوی نازم لذت میبرم از تلاشات برای زندگی کاش من هم پشتکار تو رو داشتم

ارام جانم امیدوارم قدمهات استوار باشه و همیشه در راه نیک و خیر گام برداری فدای پاهای کوچولوت

آوینا عسلی تا این لحظه ، 11 ماه و 18 روز و 2 ساعت و 1 دقیقه و 4 ثانیه سن دارد :.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماماني كسرا
24 مهر 92 10:05
انشالله ثابت قدم باشي اويناي عزيزم


ممنون عزیزم لطف دارید
سارا مامان محمدرضا
7 آذر 92 2:22
شقایق جون کاملا احساستو درک میکنم. مبارک باشه اولین قدمهای عسل خانووووم. قربون قلب مهربونت مرسی عزیزم