آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

غذای جدید

1392/6/27 16:55
نویسنده : شقایق
261 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای عروسکم یه سوپ مقوی و خوشمزه درست کردم البته خیلی با میل نخوردی شاید چون طعمش برات تازگی داشت

بابا سجادی به خاطر شما شکارچی شده و برات کنچشک زد و از اون جایی که خودم توی کتاب خوندم گوشت گنچشک خیلی مقویه باهاش برات سوپ درست کردم

چند وقت پیش توی برنامه اپرا شنیدم که مغز بادوم و گردو , کدو ,  قندق , پسته برای هوش بچه ها خیلی مفیده منم امروز همشو با هم اسیاب کردم و یه قاشق ریختم تو سوپت عسلم نوش جونت

دیشبم اصلا نخوبیدی به گمانم دندون جدیدی توی راهه خیلی نااروم شدی عزیزم خیلی دلم میسوزه نمیدونستی چکار کنی کلی اشک ریختی منم نصفه شبی قاطی کرده بودم به زمین و زمان گیر دادم یه جورایی شاکی شده بودم از همه بیشترم از خدا که هیچی بی درد و دردوسر به کسی نمیده !!!!

دختر گلم در عرصه روشن کردن لامپ به صورت حرفه ای عمل میکنه اگرم پریز ببینه تا برق و 100 بار روشن و خاموش نکنه کوتاه نمیاد چیگری خانم البته عده ای بر این عقیده ان که شما هم مثل بابا سجادی بابا برقی هستی ............... نیشخند

                                                  بغلبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روشا
27 شهریور 92 10:28
سلام با اجازه من لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم لینک کنین


فدات شم عزیزممممم حتما با افتخار خانمی