آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

خواب نا ارام دخترم

1392/6/5 13:20
نویسنده : شقایق
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترینم گل شقایق با بزرگتر شدنت همینطور که فهمیده تر و البته شیطون تر میشی مشکل خوابیدنت یا بهتر بگم خوابوندنت بیشتر میشه تا جایی که موندم چکار کنم و در طول روز با گریه و زاری میخوابی جالبه که خوابت میاد ولی نمیخوابی!!!!

توی گهواره که فورا میشینی یا بلند میشی که خیلی خطرناکه و مجبور میشم بیارمت پایین حالا بماند که بعدش چقدر بهت برمیخوره , روی پامم که اصلا صبر نمیکنی , روی تخت خودمونم که اصلا , راه رفتنم امتحان کردم که جواب نداد , توی ماشینم که هرگز

خلاصه در کل باید گریه کنی خسته بشی بخوابی قربون چشمات برم نازنینم

این مسئله عذابم میده نمیدونم چکار کنم مامانا کمک کنید لطفا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین
23 مرداد 92 16:36
سلام عزیزم نگران نباش بچه ها تو یه سنی کم خواب میشن البته بعضی وقتها ارثی هم میشه اگه تو فامیل نزدیک کسی کم خواب بشه حتما به اون رفته اگه اینطوری نیست با پزشکش مشورت کن ولی در کل جای هیچ نگرانی نیست


سلام فدات شم اره حق با شماست
ممنون از همفکریتون
مامان آرتین
23 مرداد 92 16:37
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
عاطفه
26 مرداد 92 1:38
عزیز دلم منم نمیدونم به خدا ! پسر من فقط وقت شیر خوردن میخوابه و در غیر این صورت اینکارها رو میکنه و من همیشه مشغول شیر دادنم ! فقط آرامش خودتو حفظ کن و سعی کن یه راهکار خوب پیدا کنی . گناه داره خوشگل خانوم


ممنون عزیزم خیلی از بچه ها با شیر خوردن خسته میشن و میخوابن اما دریغا که دختر ما .......
فدات مرسی از همفکریت
عاطفه
26 مرداد 92 1:39
عزیزم با افتخار و خوشحالی از بابت آشناییتون لینک شدید


فدات شم عزیزم از دوستی باهاتون خوشحالم خانمی
سمیرا
26 مرداد 92 14:34
آخی عزیزم ان شاا... که خوابیدنش درست میشه.هر بچه ای واسه خوابیدن یه قلقی داره که باید اونو پیدا کنی مثلا پسر من موقع خواب حتما باید پستونک داشته باشه و حتما رو پا تکونش بدی تا بخوابه بعد یه چیز مهم دیگه هم اینه که باید خستش کنی تا بخوابه مثلا باهاش بازی کنی بیرون ببریش خسته بشه بهتر میخوابه بوس واسه دخملی






فدات شم سمیرا جونم اره حق با شماست دیگه چنان باهاش بازی میکنم که هر دومون بی حال می افتیم


ممنون از همفکریت سمیرا عزیزم






مامانی کسرا
28 مرداد 92 16:50
شقایق عزیز
کاملا درکت میکنم،همه بچه ها این مشکل رو دارن اما تو اشتباه من نکن،بذار خودش بخوابه حالا میخواد با گریه بخوابه ،میخواد با جیغ بخوابه،فقط یک هفته هیچ حرفی در مورد اینکه خوابیت میاد، بیا بریم بخوابونمت و...
نزن فقط تحمل کن و صبر داشته باش هیچی نگوووووووو
بذار خودش مدل خودشُ پیدا کنه تا هر ساعت بیدار بود مهم نیست کم خواب شد مهم نیست فقط تو هیچی نگوووووووووو
بعد از یک هفته خود به خود درست میشه باور کن
اگه الان بهش فشار بیاری و تو بخوای خوابش کنی
دو سال دیگه مشکلت بیشتر میشه...
پس الان راحتش بذار خودش خودشُ پیدا کنه
میبوسمت واست آرزوی موفقیت میکنم


عزیزم مرسی که درکم میکنی سعی میکنم ولی خیلی سخته اعصابم حسابی بهم ریخته
چشم حتما به توصیه های خوبت عمل میکنم ممنون از همفکریت فدات شم
مامان محمدصدرا
29 مرداد 92 14:13
گلم وقتی نمی خواد بخوابه مجبورش نکن بخوابه خیلی اذیت می شه سعی کن پا به پاش بازی کنی و قربون صدقه اش بری خودت می بینی بعد از چند دقیقه یه کمی که روی پات بذاریش می خوابه. منم این چند روز که درگیر دندون دراوردن محمدصدرا هستم این مشکلو دارم ولی با انجام این راهکار تا حدودی راحت تر شدم راستی اگه خیلی ناارومی کرد یعنی درد داره که استامینوفن ارومش می کنه


ممنونم خاله جون مهربون
چشم حتما مرسی از همفکریتون ایشالا محمد صدرا عزیزم زود دندونش بیرون بیاد و راحت بشه
ماماني كسرا
31 مرداد 92 12:29
ميگم شقايق جان من يه كامنت بلند بالا واست نوشته بودم واسه اين پست نيست؟!


معذرت میخوام دیر سر زدم فدات شم
مامان محمد جواد
1 شهریور 92 1:40
شقایق جان با افتخار لینک شدید


قربونت برم عزیزم
مامان محمد جواد
2 شهریور 92 0:01
شقایق جان خوبی
آوینا بهتر شده
اومدم گفتم شاید آوینا بهتر شده باشه و شما یه مطلب جدید گذاشته باشی
ایشاله که حال هر دوتون خوبه
نه نه . ایشاله حال هر سه تون خوبه


ممنونم دوست مهربونم خوبیم فدات شم
لطف داری عزیزممممم