آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دندون جدید (6)

1392/5/21 14:45
نویسنده : شقایق
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

گلم دندون جدید بیرون اورده مبارکه عزیزم پس علت بهونه گیری و بد خوابیات درد دندونت بود شرمنده که مامان انقدر دیر گیره و تا بیرون نیاد متوجه نمیشه خجالت

عزیزم دیگه 4 تا دندون پایین داره 2 تا بالا قربونت برم دندون طلا ما

الهی فدات شم که چقدر معصومانه درد میکشی خیلی سخته هر از مدت یکبار تکرار این درد و این پرسه همچنان ادامه داره ..........

کاش قانونی بود که بدون درد دندون نی نی ها بیرون می اومد اخه خیلی سخته

دلم از خودم گرفته که خبردار نشدم که حتی برات بی حسی بزنم یا دندون گیر بهت بدم شرمنده عسل خانم میدونم با اون قلب بزرگت مامانی رو میبخشی  گریه

دوست دارم ماه زندگیم هر روز که میگذره میبینم که بیشتر و بیشتر بسته به جونم میشی گل همیشه بهارم دخترم

آوینا عسلی تا این لحظه ، 9 ماه و 17 روز و 4 ساعت و 29 دقیقه و 17 ثانیه سن دارد :.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عاطفه
21 مرداد 92 17:26
وای خدا چقدر این بچه خوردنیه !!! قربون خنده ات بشم عزیز دلم عیبی نداره مامانی بچه ها صبورن ، ناراحت نباش ایشالله بقیه دندوناش به راحتی در میان


ممنون خاله جونم
خدا نکنه عزیزم.اره بی زبونا
ممنونم ایشالا
معصوم/مامان جان جان فاطمه
22 مرداد 92 1:16
سلام شقايق جون
واي ديگه از اين دندون درد نگو كه مي دونم چي ميگي و دختر نازگلي چي ميكشهاين اخري جان جان رو من هم وقتي فهميدم كه تركوند

فداي اون خنديدن


سلام عزیزم مهربون
اره بخدا تا جون میگرن درد و دردو سر شروع میشه یکم از بابت واکسن فکرمون اروم میشه دندون درد جاشو میگیره
خدا نکنه عزیزدلم
مامان ایدین
23 مرداد 92 16:23
سمیرا
26 مرداد 92 14:23
آوینا خانم دیگه واسه خودش خانوم شده ششمین دندونت هم مبارک انشاا... واسه بعدی هاش عزیزم دیگه درد نمیکشه و راحت بیرون میان


مرسی خاله جون شمالی
انشالا که همینطور باشه
الهام مامان محیا
27 مرداد 92 11:07
وای چه جیگری ماشالله چشم نخوره ایشالله
اگه مایل به اشنای بودین منتظرتونییم


ممنونم لطف دارید
با افتخار لینک شدید
مامان محمد جواد
29 مرداد 92 0:49
سلام دوست عزیز . خوشحال شدم وبلاگتون رو پیدا کردم. چون پسر من متولد 6 آبان 91 هست و 2 روز از دختر جیگر طلای شما کوچیکتره.
خدا ایشاله براتون حفظش کنه.

پسر من هم دندون بالاش تازه در اومده
ایشاله آوینا کوچولو هم بی تابی هاش کمتر بشه


سلام فدات شم ممنون منم از اشنایتون خوشحالم
مبارک دندون پسری
مامان مانلی
31 مرداد 92 19:33
خیلی ناناسی عزیزم


مرسی لطف داری عزیزم
مامان مهسا
2 شهریور 92 13:09
سلام چه دختر نازی دارید به ما هم سر بزنید


ممنون عزیزم چشم با افتخار