آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دندون جدید (5)

1392/4/29 13:20
نویسنده : شقایق
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دندون طلا, مامان قلب

حالا دیگه دخملی 2 دندون بالا و 3 دندون پایین داره و تند تند چوب شور میخورهنیشخند

سرعتت در حرکت با رورواک کلی پیشرفت کرده  چهار دست و پا رفتنت که دیگه نگو به گرد پاتم نمیرسیم چشمک

مدام در حال تلاش کردن برای ایستادن هستی خودتم کلی ذوق خودت میکنی و با شیطنت برای خودت دست میزنی نابغه کوچولوی من تشویق

دخملی قرتی ما به محض شنیدن صدای موزیک واکنش نشون میدی و دو تا دستاتو میاری بالا یا تند تند دست میزنی مژه (بعد شقایق میمیره برات)

وقتی میخوام پمپرزت کنم مگه اروم میگیری باید به زور نگهت دارم خیلی شیطونی عزیزماوه

مهربونم چند روز پیش وقتی سیب دستت بود من دهنم و باز کردم و بهت گفتم به منم بده الهی فدات شم فورا بهم دادی الانم یاد گرفتی هر چی دستت باشه  میکنی تو دهنم حتی پستونکتو زبان

واژه های عروسکم

بابا

آتی

مام

به به

آب

گل

 

 عروسکم سخت با توپاش مشغوله

 

 

فدای دخملی خودم ماچقربون پشتکارتقلب

 تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق

 

 عسلم با سرعت میره به سمت توپشقلب

 نابغه مامان خیلی کتاب دوست داره یول

 تلاش برای باز کردن در کابینتتعجب

 دیروز تو اشپزخونه بودم اصلا هواسم نبود یهو برگشتم دیدم شما هم با رورواک امدی پیشم به محضی که چشممون به هم افتاد با یه شیرینی خاصی گفتی آتی( یعنی تاتی ) منم انقدر محکم بوست کردم که صدای اعتراضت از ذوق من بلند تر شدقلب بابایی هم کلی غر زد که بچم گناه دارهخجالت

 یکی یدونه مامان با همه وجودم میپرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرتین
26 تیر 92 14:16
سلام عزیز خاله دندونت مبارک قربون اون کلمه های بامزتم بشم


خدا نکنه خاله جون مهربونمممممم
مامان امیررضا
26 تیر 92 16:54
سلام عزیزم دنونت مبارکه. ماشالله به آوینا خانم. مامانی دیگه هوای کابینت ها رو باید داشته باشی چون دیگه یواش یواش دخملی برات مرتبشون میکنه


ممنون فدات شم. اره چجورممممم
مامان ایدین
26 تیر 92 20:10
وای دخملی تو توپا گم نشی
ایشالا همیشه لبت خندون باشه


ممنون خاله جونممممم
مامان پریسا
27 تیر 92 9:51
مبارک باشه عزیزم.
پس کم کم دای به مامان کمک میکنی.


فداتون . بلهههههه چجورم
طراحی قالب با طرح کودک شما
27 تیر 92 18:46
سلام دوست عزیز نی نی وبلاگی ، ما طرح جدید و نویی داریم ، که شما می توانید جزو اولین نفرها باشید، و قالب خود را از بقیه هم وبلاگیها و لینکاتون متمایز کنید ما در نظر داریم برای شما قالبی با طرح کودک شما ایجا کنیم ، بدین صورت که شما عکسی از کودک خود به ما می دهید و ما به دو صورت تبدیل به قالب می نماییم: عکس کودک شما را به هنرمندان نقاش خود می دهیم و انها با مهارتی که دارند از روی عکس شما نقاشی با قلم می کشن و ما ان را تبدیل به قالب می نماییم عکس شما را ما به صورت گرافیکی و جذاب در می اوریم و تبدیل به قالب می نماییم به سایت ما مراجعه کنید + نمونه کار و + توضیحات بیشتر H.asghari102@yahoo.com http://www.behtarinabzar.ir
معصوم/مامان جان جان فاطمه
30 تیر 92 11:38
مرواريد كوچولوت مبارك


ممنون عزیزم
مامان منیر
31 تیر 92 16:42
مبارک باشه دندون جدیدت عزیزم


فداتون مرسی به ما سر زدید
خاله الهام
3 مرداد 92 10:14

خوشكل خاله مرواريدت مبارك باشه
آفرين به اين همه پيشرفت


ممنونم خاله جون مهربونم
سارا مامان محمدرضا
4 مرداد 92 6:17
دندون جدیدت مبارک باشه آوینا جونی مامانش یه ماچ گنده از طرف من از آوینا بگیر


فدای مهربونیون مرسی عزیزم
مامان مانلی
4 مرداد 92 16:48
دندونت مبارک عزیزم ماشالله تو جونت خوشگل خاله



ممنون عزیزم لطف داری
مامان یکتا
12 مرداد 92 10:51
الهی خاله قربون حرف زدنت بشم



خدا نکنه خاله جون مهربونم