آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

شیرین ترین اتفاق زندگی

1392/4/29 16:50
نویسنده : شقایق
448 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا سجاد 2 فروردین 1387 ازدواج کردیم و خدا بهترین و زیباترین هدیه عمرمون در تاریخ 1391/8/4 که زیباترین فرشته کوچولوی دنیا بود به ما  داد تا خوشبختیمون کنارش رنگ بهتری بگیره قلبقلب

♥ امروز چه ناز دانه گلی در چمن رسید / گویی بساط عیش مداوم به من رسید

/ نور ستاره است در شب تولدش / انگار که فرشته ای از ازل رسید ♥

نازنینم شما 4 ابان 1391پنچشنبه ساعت 9:15 صبح تحت نظارت دکتر هادی باقری

در بیمارستان اردیبهشت شیراز قدم روی چشم ما گذاشتی

روز تولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر این روز پیشونیم  به خاکه

من و بابا سجادی دیوونه وار میپرستیمت


امروز 4 اذره و آوینا جونم 1 ماهه شده و براش گوسفند قربونی کردیم
دوست دارم یدونه مامان ایشالا 100 ساله بشی
ماچماچماچ

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعید
5 اسفند 91 12:38
فروشگاه کارتون
فروش انواع کارتون های جدید ، قدیمی و عروسکی
هدیه ای مناسب برای کودک دلبند شما
پس از دریافت محصول وجه مورد نظر را پرداخت کنید


رادین
27 اسفند 91 2:04
سلام مامان آوینا جون
کلی از خاطرات مینابو رودان گفتین دلم خواست آخه همسر من هم فامیلشون رودانیه


سلام عزیزم پسر گلم خوبه از طرف خاله شقایق ببوسیدش . جدی مامانم و بابام و مادر شوهر و پدر شوهرم همه معلم رودان بودن بعد انتقالی گرفتن / جاتون سبز بود