آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

شروع ماه رمضان

1392/4/22 17:37
نویسنده : شقایق
239 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان یک سفر است ,

سفری دور به جایی نزدیک ,

سفری از خود من تا به خودم ,

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست ,

و همیشه امیدم به خداوندی اوست.....

سلام خوشگلم ماه رمضان رسیده ماهی پر از خیر و برکت......

عزیزم هر سال ماه رمضان حس خاصی بهم دست میده بوی شب و سحر و صدای آشنای قرآن و نزدیکای افطار بوی آش و نان تازه و دارچین بدجوری مستم میکنه و حس میکنم خدا همین نزدیکی هاست .........................

پارسال که توتوی دل مامانی بودی نتونستم روزه بگیرم اما تا تونستم قرآن خوندم از سال گذشته نذر کردم آوینای نازنینم سالم باشه هرسال توی ماه رمضان کل قرآن و بخونم حالا هم پایبندم ایشالا خدا ازم قبول کنه و توهمیشه سالم باشی انشاالله

امسالم که تو شیر میخوری نمیتونم و خیلی دلم میگیره از این بابت.

اما شبهای قدر رو میگیرم چند روز باید ببخشی مامانی رو اخه امسال که برای داشتن تو باید بیشتر خدا رو شکر کنم . نه اصلا باید هر ثانیه شکرش کنم که همیشه و به موقع خواسته هام رو به نحو احسن همونجور که خواستم داده منکه بدجوری شرمندشم......

 دعا میکنم توی این ماه عزیز اول همه مریضها رو شفا بده مخصوصا همه بچه ها رو شاد و خوشحال کنه تا بتونن زندگی رو خوشرنگ ببینن نه تیره و خسته .....

یا رب هرکس در آرزوی داشتن فرشته ای کوچولو چشم به آسمونه , نگاهش بی جواب نمونه.....

آرزوی همه آرزومندان برآورده بشه و سلامتی به همه نی نی های وبلاگی و خانواده هاشون عطا کن ......

 بیمارایی که دکتر ازشون قطع امید کرده ولی اونا هنوز به درگاه تو امیدوارن خدایا امیدشونو ناامید نکن ,  تن مژگان هم لباس عافیت بپوشان  {التماس دعا}

 

الهی آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده
22 تیر 92 18:56
التماس دعا،لطفا ما رو هم دعا کنید

چشم حتما حاجت روا باشید عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
23 تیر 92 12:16
سلام ختم قرآن داریم بمون سر بزنید. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 18:58
سلام به نی نی ما هم رأی بدید لطفا کد 620
خاله الهام
24 تیر 92 8:24
عزيزم چه دعاهاي قشنگي
الهــــــــــــــــي آميــــــــــــن
التماس دعــــــــــــــا گلم


فدات عزیزم حاجت روا باشید
مهرنوش مامان مهزیار
24 تیر 92 8:33
سلام عزیزم قبول باشه و التماس دعا. جز 3 به نام شما ثبت شد.


فداتون ممنون چشم لطف کردید
معصوم/مامان جان جان فاطمه
24 تیر 92 9:58
امام صادق-ع:

خواب روزه دار عبادت،

خاموشي او تسبيح،

عمل وي پذيرفته شده

و دعاي او مستجاب است
عكس جوجو كو؟؟؟

ممنون عزیزم که به ما سر زدید چشم حتما عکس میذارم