آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

عیدی

1392/4/29 7:47
نویسنده : شقایق
239 بازدید
اشتراک گذاری

این عیدم حکایت جالبی هستا از این خونه به اون خونه روزی 5 یا6 جا مهمونی میرفتیم هم خوب بود و هم بد ولی در کل از خواب و خوراک افتادیم
ولی یه نکته خوبم داشت اونم عیدی دادنش بود یه جاهایی که فقط عیدی رد و بدل میشد من اما کلی عیدی گیرم اومد حتی دلارم بهم دادن (من دیگه پولدار شدم و ایران بمون نیستم دارم تو نقشه دنبال یه جای خوش اب و هوا میگردم)
روز 10 فروردین هم یه مهمونی خانوادگی گرفتیم که آی چسبید جای همه سبز 

آوینا جونم حدودا 1 و نیم میلیون عیدی گرفت که قراره بابا در اولین فرصت بذاره تو حساب شخصی خودش جالب بود که خودش عیدی رو میگرفت و تند میکرد تو دهن حاضرم نبود بده به ما و ما با ضرب و زور ازش میگرفتیم
ممنون از لطف همه
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)