آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

قانون های هفتگانه اوینا جونم

1392/4/29 7:51
نویسنده : شقایق
288 بازدید
اشتراک گذاری

قانون اول : مدت خوابیدن من ارتباط مستقیم با کارای مامانم داره هر چه بیشتر کار داشته باشه من کمتر میخوابم .

قانون دوم : وولوم صدای گریه من ارتباط مستقیم با سکوت محلی داره که توش هستیم مثلا یه رستوران شیک و دنج جون میده برای جیغ کشیدن اونم از نوع بنفشش .

قانون سوم :هر چه مامانم بی حوصله تر باشه من بد اخلاق تر و بهونه گیر تر میشم .

قانون چهارم : مقدار تف کردن و بالا اوردن و کثیف کردن من با لباسی که میپوشم ارتباط داره هر چه تمیز تر باشه مقدارش بیشتر میشه .
 قانون پنجم : زمان شیر خوردن من با کارای مامانم ارتباط داره هر چه بیشتر عجله داشته باشه من بیشتر شیر میخورممممممم .

قانون ششم : بازی و خنده های ادم که وقت نمیشناسه مثلا 4 صبح که همه خوابن و اتفاقا خسته هم هستن فرصت بسیار مناسبی برای ذوق کردن با صدای بلند است .

قانون هفتم : جیش کردن تو پوشک که خوب نیست موقع مناسب برای جیش کردن تو بغل مامانه وقتی داره لباس هاتو عوض میکنه .

 
نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)