آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

تولد بابا سجادی

1392/7/7 16:23
نویسنده : شقایق
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

 عشق من سجاد عزیزم تبریک من و آوینا با یه دنیا دوست داشتن نثار قلب پاکت  همیشه سالم و مهربون بمان و بزرگیه سایه ات را بر سر من و دخترمانم سایه بان کن  
امروز 30 بهمن تولد بهترین و ماه ترین و گل ترین بابا دنیا است خلاصه هر چی بگم کم گفتم
دوست داریم بابای بی همتا  سجاد مااااااااااا



آوینا قشنگم قول بده که هیچوقت همچین روزی رو فراموش نمیکنی برای قدردانی از مهربونترین پدر دنیا حتی اگه روزی من نبودم که یادت بندازم
 
پدر
پدر همون کسی هست
که لرزش دستش دیگه چیزی از چای تو استکان باقی نگذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن
و تو انگار
به کوه تکیه کردی
 
 
                           
 
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مانلی
1 خرداد 92 0:40
ای جونم چه ناز شده
مامان حنانه زهرا
1 خرداد 92 10:02
ماشالله اسفندفراموش نشه واسه این دخملی ناز چه بانمک شده تواین لباسا
مامان ایدین
1 خرداد 92 10:09
ماشالا دخترمون عجب تیپی داره ندوزدنت خاله جونم
ماماني كسرا
1 خرداد 92 11:23
ميگم شقايق جان ديگه نده وبلاگ'باباش بنويسه اينم شد سابجكت كه گذاشته!!!! تا يك ساعت خانوادگي داشتيم ميخنديدم .... ماشالله خداواستون حفظش كنه
معصومه
1 خرداد 92 17:42
خدا نگهش داره براتون سالم و صالح باشه ایشالله