آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

بلاخره گوش اوینا سوراخ شد

1392/5/21 14:18
نویسنده : شقایق
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دل مامان
بعد از یه عالمه دل نگرونی بلاخره گوشت سوراخ شد

حالا بماند که چقدر اشک ریختی و من چقدر چقدر پشیمون شدم اول اینکه اشتباه کردم نبردمت دکتر چون همه گفتن سنتی بهتره و دیگه پر نمیشه و از این حرفا منم عقلمو دادم دستشون سختم پشیمون شدم بمیرم که چقدر اذیت شدی

شب قبلش با بابایی رفتیم برات گوشواره مناسب نوزادی گرفتیم همون شد که جو گیر شدیم و تصمیم گرفتیم گوشت سوراخ کنیم من که نتونستم بمونم رفتم بیرون سجادم که موند خیلی خودشو کنترل کرده بود ولی از چهرش میشد دید که چقدر ناراحته  وقتی برگشتم دیدم به پهنای صورت خوشگلت اشک ریختی منم باهات گریه کردم بغلت کردم بهت شیر دادم اما وسط شیر خوردن یهو میزدی زیر گریه نازنینم الان که دارم تایپ میکنم و برام یاداوری میشه بازم نمیتونم جلو گریه کردنم بگیرم دارم دق میکنم
با وجود بی حسی و ماساژو این حرفا حسابی گریه کردی از اون شب به بعد هم دست طرف گوشت ببرم گریههههه میکنی

ببخش عزیزم اشتباه کردیم ایشالا زود خوب بشی فدات شم
19فروردین
 
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)