آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دلنوشته ای از مامان برای آوینای عزیزم ( 11 )

1393/5/19 9:07
نویسنده : شقایق
207 بازدید
اشتراک گذاری

  آوینا جونم روزی که بدنیا آمدی 

 

  من متولد شدم

 

  و از آن روز هم دخترم شدی هم همه چیزم .......

 

  فرشته آسمانی من

 

  جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است

 

  و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیداری منی .......

 

  گوشه دلم روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو آغاز میکنم  .

 

 

  سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد .

 

 

سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی کسرا
20 مرداد 93 19:58
به به چه مادر و دختر عزیزی انشالله در کنار هم خوب باشید و خوش
شقایق
پاسخ
قربونت برم سودابه جون مهربون شما همیشه به ما لطف دارید همچنین شما