آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

نکاشی !!!!

1393/5/18 12:55
نویسنده : شقایق
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوپولوی من                                                                                                                   1.gif

عزیز هنرمندم خیلی به نقاشی علاقه داری و من خیلی بابت این موضوع خوشحالم و بابت هر خطی که میکشی من کلی هیجانی میشم ذوق میکنم دست میزنم و میگم هوراااااا شما هم کلی انرژی مثبت میگیری  و میگی دوباره نکاشی !!!!

برای تنوع یه روز با مداد رنگی یه روز مداد شمعی و گاهی ماژیک

البته نقاشی با ماژیک بیشتر دوست داری

دیروز روی ایینه نقاشی کشیدی خیلی دوست داشتی و کلی لذت بردی ماهکم   (شایان به ذکر است ماژیک بدون هیچ درد و سری پاک میشه  )

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی کسرا
20 مرداد 93 19:57
نکاشی آخی خدا حفظش کنه چقدر خوشش میاد رو آینه نقاشی بکشهانشالله همیشه خوب وخوش باشید
شقایق
پاسخ
دخملی ذوق هنریش زیاده ممنون خانمی