آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

گل 21 ماهه من

1393/5/6 19:44
نویسنده : شقایق
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم دختر زیبای من

گل مامان چند وقتیه که خیلی تغییر کردی نمیدونم من یهو متوجه تغییرات شدم یا شما خیلی ناگهانی رفتارت عوض شد

گاهی تعجب میکنم که شما کی اینقدر بزرگ شدی ماشالا

نمیدونم از کجا شنیدی وقتی میشینی میگی اخی

وقتی به چیزی میخوری یا زمین میخوری حتما میگی یا علی   ..... الهی علی نگهدارت باشه مادر

هر جک و جونوری ببینی بهش  سلام  میکنی و از اونجایی که به حمایت از پرندگان علاقه داری هر روز یه مشت پر برنج میریزی توی تراس تا تووووتو ها بخورن الهی قربون قلب مهربونت بشم من

وقتی حوصلت سر میره میری کفشاتو خودت پا میکنی و میگی بریم

مدام منو صدا میکنی و میگی بیا بازی اگر هم کار داشته باشم و یکم فقط یکم دیر بشه فورا شاکی میشی و میگی بیا دیگه اونوقته که من با سرعت خودمم بهت میرسونم و میچلونمت عشق من

خیلی دوست دارم دیوووونتم خدا رو هزار بار بخاطر وجود  نازنینت شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیررضا
7 مرداد 93 2:02
شقایق
پاسخ
مامان سارا
8 مرداد 93 1:48
عزیزمممممم.
شقایق
پاسخ
فدات