آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

آلرژی

1393/5/6 19:11
نویسنده : شقایق
218 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت

 

سلام آوینا دوست داشتنی من

 

امروز روز خیلی پر استرسی بود

ظهر هر کاری کردم نخوابیدی

فکر کردم چون هوا بیش از حد گرمه

همش دستت روی شکمت بود

 به سرم زدم لباسات بیرون بیارم

یهو برق از سرم پرید

الهی بمیرم

دو طرف پهلوت  شکمت زیر بغلت و گوشه ران قرمز بود

نمیدونم علتش چی بود شاید پمپرز

وای خدا گریم گرفته بود

خیلی هل شدم

نمیدونستم چکار کنم

خارش داشت

سریع برات کرم زدم

بعدم زود به مطب دکترت زنگ زدم اما هنوز زود بود

تا ساعت 5 بالای 30 بار به دکترت زنگ زدم

همش به ذهنم میرسید

ابله مرغان هست

داشتم دیووونه میشدم

نشستم های های گریه کردم

بابا که اومد بی زبون با بد صحنه ای روبرو شد

با گریه پریدم جلوش بنده خدا اونم هل کرد

ولی همش میگفت این ابله نیست

سجاد میگفت از گرمی هست

خلاصه ساعت 5 شد برات نوبت گرفتم زود رفتیم دکتر

تا نوبتمون شد هزار بار مردم

دکتر بعد از معاینه گفتن بخاطر مصرف زیاد بستنی و کاکائو هست و تا چند وقت اصلا کاکائو نخوره

آلرژی !!!!

درست مثل خاله شبنم که به کاکائو الرژی داره

خیلی ترسیدم اما خدا را شکر بخیر گذشت


 

تمام مسیرخونه تا مطب دکترتو رو سفت تو بغل گرفتم و کلی با خودم کلنجار رفتم که این اخر و عاقبت نا شکری های منه  !!!!!

خدایا غلط کردم درسته من سراپا  پر از گناهم  قبول ....... خودم اماده هر جور دردی هستم ولی بچم نه

خدایا هزار بار شکرت

خدایا ممنونتم دخترم فرشته کوچولوم به دستای مهربون خودت میسپارم خودت مراقبش باش

خدایا تو رو به بزرگیت قسم فقط برام حفظش کن صحیح و سالم و خوشبخت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی کسرا
7 مرداد 93 0:48
آخ خدا رو شکر که مشکل خاصی نبوده عزیزم انشالله که دیگه این موضوعُ تچربه نکنی! میگم اگه این آقایونم مثل ما هول بودن که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشد!!! باز خوبه اونا آرومن
شقایق
پاسخ
اره خدا را شکر ممنونم انشاالله اره والا درست میگی
مامان سارا
8 مرداد 93 2:19
الهی شکر بچمون سالمه. واقعا سلامتی خیلی نعمت بزرگیه شقایق جون. راستی تابت هم مبارررک باشه.
شقایق
پاسخ
اره واقعا درسته خدا را هزاران بار شکر ممنون گلم لطف داری