آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

کاردستی شقایق و آوینا

1393/4/31 9:51
نویسنده : شقایق
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر هنرمندمممممم

عزیزدلم چند روز قبل داشتم ته کمد دنبال کتاب میگشتم که یهو چشم به دفتر مهد افتاد اخه من قبلا مربی مهد کودک بودم دفتر و بیرون اوردم و کلی یاد گذشته کردم و کلی ازش ایده گرفتم

خلاصه همون روز رفتم برات کاغذ رنگی و چسب و قیچی و برچسب گرفتم و فرداش با کلی ذوق با دخترم کاردستی درست کردیم اینم شد نتیچش

 

 


 

 

 

البته اضافه میکنم که کار با قیچی من انجام دادم و کار چسباندن آوینا خانم

من که از نتیچه مشارکت و همکاری مادر و فرزندی راضی هستم شما چطور ؟؟؟

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مهسا
4 مرداد 93 15:32
آفرین صدآفرین دختر خوب و نازنین فرشته روی زمین... سلام مامان شقایق و آوینا کوچولوی ناز خسته نباشید،کاردستی هاتون خیلی زیبا بود. وبلاگتون هم خیلی قشنگه... خدا واسه هم نگهتون داره.
شقایق
پاسخ
سلام مهسا عزیز لطف دارید ممنون که به ما سر زدید
مامانی کسرا
5 مرداد 93 1:22
خدا حفظش کنه به به دست مامان درد نکنه که اینقدر به فکر این دختر ناز هست
شقایق
پاسخ
ممنون سودابه جونم مرسی خانمی لطف داری
مامانی کسرا
5 مرداد 93 1:24
شقایق عزیزم، بسیار تا بسیار از شنیدن این موضوع که داری با مشکل لاینحلی دست به گریبانی ناراحت شدم ! شقایق جان با تمام وجود از خداوند ارحم الراحمین میخوام که مشکل ُ برات ختم به خیر کنه عزیزم تو هم برای من دعا کن خانمی. منم دارم از یه مشکل رد میشم گلم انشالله که دوتایی سربلند و آروم از این مشکلات بگذریم. شقایق مهربونم مطمئن باش که خداوند همیشه جای شکرشُ باقی میذاره و ما رو تنها نمیذاره. شقایقم مشکلاتی داریم بزرگ و کوچیک اما خدایی داریم از همه چی بزرگتر . مواظب خودت و اون فرشته معصوم آسمونیت باش عزیزم در شمن ممنون از لطفی که به من داشتی عززززییییزم ممنون که اینقدر خوب و مهربونی که همه رو مثل خودت میبینی خاانمی
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم فدای قلب مهربونت خیلی با حرفات اروم شدم ممنون از دعای زیبات خیلی به دلم نشست ممنون که هستی انشالا که مشکل شما هم بزودی حل بشه