آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

روزانه های 20 ماهگی دلبر

1393/4/31 8:37
نویسنده : شقایق
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

چند وقتیه که خانمی من سحر خیز شده که صبح حوالی ساعت 8 تا 9 بیدار میشی و تا چشمای قشنگو باز میکنی میگی سلام دستای قشنگتم تکون میدی عزیزم منم بغلت میکنم و عرق بوسه میکنمت مهربونم شما هم دستاتو سفت حلقه میکنی دور گردنم و اینجوری یه صبح زیبا و دل انگیز شروع میشه بعدم میدوی توی اتاقت و به میمون یا بقول شما مومون و دزد دریایی که به تخت وصل کردم میگی سلاااااام

دختر کوچولوم فورا میگه بازی ما هم اطاعت امر میکنیم گاهی نقاشی گاهی اب بازی گاهی توپ بازی گاهی بدو بدو گاهی تاب خلاصه تا ظهر بازی ادامه داره تا اینکه دخملی خسته میشه و میای پیشم و میگی پوووسووونی منم سریع پستونکتو میشورم و دوتایی میریم توی تخت شما دراز میکشیم منم برات کتاب میخونم   معمولا لالایی میخونم تا چشمای قشنگت بسته میشه و خوابت میبره عروسک نازم  بیشتر وقتا خودمم وسط لالایی خوندن خوابم میبره بس خسته ام چند وقتیه انرژیم خیلی کم شده خودم حس میکنم که ضعیف شدم ...... بگذریم

 

 

 

 

ظهر 2 ساعتی میخوابی و بعدش با انرژی بیدار میشی البته اینم بگم که اگر دیر بخوابی و غروب بیدار بشی با گریه و زاری به هیچ عنوانم راضی نمیشی و تنها راهش از خونه بیرون رفتنه !!!!!!

و اما عصر از خواب که بیدار میشی از من میپرسی سجاد اومد ؟؟؟؟؟  اگر بابا خونه باشه که با بابایی مشغول میشی اگر نباشه همش منتظر سجاد هستی به محضی که سجاد وارد میشه از ذوق جیغ میکشی و میگی بغل اگر هیجانتم بیشتر باشه میگی برقصیم 

بعدم بابایی میگه زود اماده شیم بریم بیرون عزیزم آوینا قدر بابا سجاد عزیز و مهربون رو بدون با وجود خستگی اما هر روز تفریح بردن دختر نازش سر جاشه با وجودی که میشه خستگی رو توی چشمای قرمزش دید اما برات کم نمیزاره و من واقعا ممنونم ازش

عاشق این عکستم شیطنت از چشمات میباره فدات بشم

 

خلاصه بیرونم که میریم توی ماشیم مدام در حال ولوم دادن و اهنگ عوض کردن هستی اینم بگم که مدتیه هر اهنگی گوش نمیدی اگر باب میلت نباشه یا میگی نه یا خودت اقدام میکنی و اهنگو انتقدر عوض میکنی یا اهنگ دلخواهت پیدا کنی بیشتر اهنگ مهستی دوست داری خوش سلیقه مامان

در ادامه گردش سفارش بستنی میدی اخه عاشق بستنی هستی 

این روزا 3 گزینه داریم که شما هرگز بهش نه نمیگی 1 . بستنی   2 . دوغ    3 . موز

شبا هم هر وقت خودمون بخوابیم شما هم توی بغل من میخوابی فدات شم

از پیشرفتات بگم که شمارش اعداد به 6 رسیده

شناختت نسبت به رنگ  :  سبز و ابی میشناسی عاشق رنگ سبز هستی الهی همیشه سبز باشی خانمممم

صحبت کردن که نگو حسابی شیرین زبون هستی و خوش حرف وقتی بابایی میاد خونه کلی براش تعریف میکنی خیلی هاش ما متوجه نمیشیم وقتی ازت میپرسید چی ؟ دستمون میگیری میبری و موضوع صحبتت و نشونمون میدی

یه نکته جالب بگم که عزیزترینم وقتی میخوای روی چیزی تاکید کنی کلمه    ی  رو میزاری اخرش مثلا خاله شبنم که میاد خونمون و شما حسابی ذوق میکنی میگی شبنمی یا گاهی که من و مامان جون با هم یکجا باشیم میخوای مامان جون و صدا کنی من بهش میگی مامانی تا قاطی نشه گلی باهوش یا اینکه اگر صدام کنی دیر  جواب بدم میگی مامانی یا سجاد و سجادی یا اینکه وقتی میخوای ناناز صدا کنی میگی نانازی ........ خنده

 عسلم خیلی بادکنک دوست داری و وقتی میخوای میگی بادکنی

تازگیها وقتی دوربین دست من میبینی فورا میپرسی عکس ؟؟؟ منم میگم بله  شما میدوی میری کنار کمدت و اینجوری منتظر میشی تا از پرنسسم عکس بگیرم این. ژستا خودت گرفتی

 

ماشالا به گل گلاب من بوس

حالا خودتون قضاوت کنید نازگل من ایشالا در اینده سوژه عکاسای بزرگ میشه یا نه ؟؟؟؟  میشه یا نه؟؟؟؟؟

 

 اما یه تشکر خاص و ویژه از مامان عزیز و دوست داشتنیم که همیشه ما رو شرمنده محبتهای بی حد و مرز خودش کرده و هیچوقت از هیچ چیزی برامون دریغ نکرده امیدوارم آوینا در اینده با عشق جوابگوی مهربونی مامان گلم باشه

مامان جونم عاشقتم ممنوننتم میپرستمت

این تاب هدیه مامان جون عفت عزیز هست فدای دستای مهربونت مامانم فدای قلب بزرگت عزیزم  آوینا گلی عاشقشه و باهاش ساعتها سرگرم میشه و لذت میبره

 

 

عزیزممممم عاشق بوی تنتم پنبه نرم و نازکم

 

دخترم  . دردانه ام  . نفسم

قسم به ثانیه های زندگی که اگر بوی تو نبود نفس نبود ..... خاک نبود ...... اب نبود

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فروشگاه نادین
31 تیر 93 9:39
سلام دوست خوب انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید. لوازم جشن تولد - دست سازهای نمدی
شقایق
پاسخ
مامان سارا
8 مرداد 93 2:13
خدای من!!!!! چقدر کارات بامزس دخملییییییی. مامان شقایق خیلی دخملت عسلههههه ماشالله. خیلی جالب همه کاراشو نوشته بودی. آفرررررررین کیف کردم. چقدر نقاشی هات نازههههه.
شقایق
پاسخ
مرسی سارا دوست داشتنی من لطف داری ممنون چشمای قشنگتون قشنگ میبینه