آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

کسرا جونـــــــــــــــــــــم تولدت مبارک

1393/4/29 18:45
نویسنده : شقایق
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

کسرا عزیزم میلادت مبارک برات بهترین ارزو ها رو دارم

 

مامان سودابه جون از طرف خودم و دختر خوشگلم تولد گل پسر نازتون تبریک میگم یقین دارم شما و اقا حامد بهترین مامان و بابا دنیا هستین انشالا همیشه سلامت و شاد باشید

این کیکم خودم درست کردم براتون میفرسمش نوش جونت زبان

 

چون برام جالب بود اینجا ثبتش میکنم تا از یادم نره روز تولد کسرا جون شما کل روز تولد مبارک (تبلد مبالک ) خوندی و رقصیدی تا اهنگ تموم میشد میگفتی تمــــــــــــــــوم شد منم دوباره روشن میکردم شما هم با ذوق میگفتی برقصیم

 

 

دوست داریممممممم خیلی زیاد 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی کسرا
5 مرداد 93 1:21
عزیزم منُ ببخش که اینقدر بی معرفتم و الان رسیدم به وبلاگتون سر بزنم و با دیدن این متن .... وااااااااااااااااای خدای من اشک تو چشام جمع شده . شما واقعا ما رو شرمنده کردی. انشالله خداوند مهربون اوینای عزیزمُ واست نگه داره. انشالله دست به خاک میزنه طلا شده. انشالله بهترینها سر راهش قرار بگیره و شما نظاره گر موفقیت و سلامتیش باشید بازم ممنون اصلا نمیدونم چی باید بگم واقعاااا لطف کردی
شقایق
پاسخ
عزیزممممم خیلی گلی خیلی دوست دارم ممنون از دعاهای قشنگت