آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

شیرینتر از عسل 20 ماهه شد

1393/4/21 16:19
نویسنده : شقایق
245 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم سلام

عزیزترینم 20 ماهه شدی مبارک باشه کی میشه 20 ساله بشی ایشالا واااااااای خدا فکرشم منو مجبور به لبخند زدن میکنه یه لبخند از اعماق وجودم ولی ناخواسته به چشمام اشک میشینه یجور استرس مادرانه که تا مادر نباشی نمیتونی درک کنی چقدر زمان زود میگذره فسقلی زیبای من نمیدونم وقتی این وب رو ببینی و بتونی بخونی چند ساله هستی فقط نهایت ارزوم هست که در درجه اول سالم باشی و دوم شاد باشی و از زندگیت لذت ببری عشق من

توی این ماه خیـــــــــــــــــــلی شیرین زبون شدی حسابی برام بلبل زبونی میکنی فدات شم اواز میخونی شعر میخونی میرقصی دلبر شیرین من

عاشق بستنی هستی هر روز صبح خودت میری در فریزر و برمیداری اگر هم نداشته باشیم خودت میگی نیست

واژه های جدید

ادامس ...... آداسی

شکلات ........ شکووات

مورچه ........ موچی

تکه کلامت شده نگاه مثلا میگی نگاه تووووووتو .......... نگاه نی نی خوابـــه...........نگاه لاک ......... نگاه موتور ..........

وقتی از چیزی میترسی خودت به خودت روحیه میدی و میگی نترس نترس قه قهه

نشستن جلو ماشین رو خیلی دوست داری اگر شما و بابا زودتر بیاین پایین و بابا بذارت جلو دیگه بسختی راضی میشی من بشینم کنارت به عقب اشاره میکنی و میگی بشین  .......... اینجوریاست متفکر شنیده بودم که دخترا با مامانشون رقابت میکنن اما اخه وروجک به این زودی !!!!!!سکوت

توی خونه مدام در حال تولد مبارک خوندن هستی تبلد تبلد مبالک

پول که میبینی فورا میگی بستنی اینم بگم که خیلی پول دوست هستی

اگر در اتاق بسته باشی میکوبی به در و میگی باز کن

چند روز قبل  با هم رفتیم استخر باغ البته شما چون بار اولت بود خیلی استقبال نکردی وقتی من و بابا توی اب شیرجه میزدیم از صدای اب میترسیدی بعدم شما و بابا زود رفتین بیرون وقتی منو توی اب میدیدی مدام صدام میکردی شقایق بیا بالا

وقتی میوه ای مثل هلو و گیلاس میخوری خودت میگی هسته عاشق ازگیل و هندوانه و موز هستی به هندوانه میگی مانی

وقتی چیزی بخوای خودت میگی     میخوا      وقتی چیزی نمیخوای  میگی       نخوا

امروز صبح منو از خواب بیدار کردی و پستونکت و دادی دستم و میگی مامان بشور مو  ..... بله ما هم اطاعت امر کردیم

 

اینم عکس تووووتوهای باغ

 

 

 

فدات بشم عسلم

پسندها (3)

نظرات (1)

دنیا
23 تیر 93 0:16
کوچولوی نازی دارین خوشحال میشم به منم یه سر بزنین
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم چشم الان میام مرسی که به ما سر زدید