آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

خلاقیت آوینا جونم

1393/4/5 19:10
نویسنده : شقایق
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز با احساسم

کاش منم میتونستم مثل تو دنیا رو ببینم

کاش منم توانایشو داشتم و مثل تو میتونستم  قلب و چشمو یکی کنم

کاش بتونم ازت درس بگیرم فدای قلب بزرگ و مهربونت بشم من

کاش .......

تو این 20 ماه ازت خیلی چیزا یاد گرفتم بخاطرت خیلی خودمو تغییر دادم نمیدونم چقدر موفق بودم اما بخدا سعیمو کردم میخوام اون چیزی باشم که تو میخوای تو دوست داری دخترم عزیزم هر چقدر بگم که چقدر دوست دارم کمه فقط بدون میپرستمت

امروز بدو بدو اومدی دست منو گرفتی و گفتی خرسی الله منم متجب که منظورت چیه باهات اومد توی اتاقت و با این صحنه مواجه شدم

 

 

بخدا موندم از این همه خلاقیتت چطور اونو توی حالت سجده دیدی چطوری به ذهنت رسید که این مثل نماز خوندنه اخه قربون عقلت برم فسقلی 20 ماهه چطوری میشه ............

هزار ماشالا

دیشب داشتم کانال تلویزیون عوض میکردم یهو روی این صحنه مکث کردم شما بدو اومدی و میگی چشم !!!

 

 

الهی من فدات بشممممم عاشقتمممممم گل زیبای من دختر نازنینم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی كسرا
7 تیر 93 11:22
سلااام خوشحالم كه ديگه از حمام نميترسه افرين به تو مامان فهميده. چقدر ناز نشسته پشت پيانو اي جاااان انشالله بزرگ شد مثل سارا جون دختر شيرازي بخونه واسه خودشُ مامانش چه عكس مادر و دخترانه قشنگي هميشه خوب و خوش باشيد
شقایق
پاسخ
سلام سودابه دوست داشتنی ممنون عزیزم اره خیالم راحت شد . شما لطف دارید خانمی ممنون فدات شم اره خیلی ذوق زده شده بود فدات عزیزم ممنون گلم همچنین شما