آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

♥ دخترم اسم منو صدا کرد :))))

1393/3/19 7:56
نویسنده : شقایق
278 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من سلام

شیرین زبونم اسم مامانو خیلی بامزه میگی شقااااااایق

وای که من از ذوقم جیغ میزدم

گاهی میگی مامان  بعضی مواقه که میخوای جاخان کنی میگی ناناز وقتی هم میبینی من ذوق مرگ میشم  و میگم جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم میخندی و دوباره میگی ناناز

الهی فدات بشم هزار ماشالا به عسل من

دیوووووووونتم

 

به اوبگویید دوستش دارم

 

به او که گل همیشه بهار من است

 

به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است

 

به او که عشق جاودان من است

 

آوینای عزیزتر از جانممممم دوست دارم

 

 

.: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 7 ماه و 1 روز سن دارد :.


 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان یاسین
19 خرداد 93 8:39
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال شدم که شیرازی هستین همشهریبه وبلاگ پسرم بیاین خوشحال میشم
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید ممنون به ما سر زدید چشممممم حتما الان میام
مامان یاسین
19 خرداد 93 8:43
اگه ممکنه رمزتون بدین
شقایق
پاسخ
چشم به خصوصیتون ارسال میکنم
مامان امیررضا
21 خرداد 93 1:19
قربون این دخمل شیرین زبون شقایق جون لطفا رمز
شقایق
پاسخ
خدا نکنه سلامت باشی خاله جون مهربونممممم حتما عزیزم به خصوصیت سر بزن
معصوم/مامان جان جان فاطمه
23 خرداد 93 13:14
جیگرتو نفسی....
شقایق
پاسخ
لطف داری خاله جون مهربونممممم
مامان سارا
31 خرداد 93 18:26
آخییی عزیزززززززززززززمآفرین به تو که اینقدررررر خوب حرف میزنی. به منم سر بزن عزیزممممم
شقایق
پاسخ
مرسی سارا جونم چشم عزیزم الان میام