آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

سلااااااااام :)

1393/2/19 15:54
نویسنده : شقایق
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من دختر با ادب و عاقلم افتخار زندگیم تاج سرم عشق و امیدم

هر چی بگم اینروزا چقدر خوردنی شدی کم گفتم گاهی هر چی میچلونمت بازم سیر نمیشم غرق بوست میکنم اما بازم کمه برام اخه تو خیلی دلبری تمام زندگیم

از ادب دخترکم بگم که همه رو جذب خودش کرده و به محض ورود به جایی یا دیدن شخص جدیدی خودش ( تاکید میکنم خودش بدونی که ما بهش یادآوری کنیم )  فورا میگه سلااااااااام

وااااااااای که من و سجاد متعجبیم از این همه فهم و درک نازگل 18 ماهمون

 

جونممممممم عروسکم فدای خنده هات ایشالا همیشه بخندی گلم

 

آوینا عزیز هر روز که با کارا و دلبریات دل منو میبری و منو مجذوب خودت میکنی از خودم میپرسم قبلا به چه امیدی زنده بودم عاشقانه میپرستمت شاپرک رویاهای من

خدایا این دختر تمام دلخوشی من برای ادامه راهه خدایا به دستای مهربون خودت میسپارمش خودت نگهدارش باش

خدایا شکرت بابت این هدیه گرانقیمت خدایا شکرت بابت این نعمت بزرگ خدایا شکرت بابت این گل زیبا

خدایا منو هدایت کن در راه صحیح بزرگ کردن دخترم یا رب العالمین

 

 

.: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 6 ماه و 15 روز سن دارد :.

 

پسندها (2)

نظرات (4)

لی لی تم
19 اردیبهشت 93 16:27
سلام عزیزن ببخشین دیر جواب دادم بخدا کلی درگیرم... شما خودتون میتونید از طریق تنظیمات اونو برای معرفی وبلاگ بزارین من دقیق نمیدونستم چجوری بقول خودتون شئوناتشو حفظ کنمآخه خودت کلا سر لخت بودی چون رفتم مسافرت و ترسیدم عکس خصوصیتونو ذخیره کنم باز حذفش کردم.... فتوشاپ اون سخته بنظرتون باید چیکارش میکردم؟؟؟؟؟؟؟
مامان مریم
20 اردیبهشت 93 0:37
سلام به روی ماهت عسل بانو امیدوارم زیر سایه بابا و مامان مهربونت پیر شی گلم
شقایق
پاسخ
ممنون مریم دوست داشتنی دوست نازنینم لطف داری آوای عزیز و ببوس
m0zhde
22 اردیبهشت 93 15:45
شقایق
پاسخ
مـآمـآטּ ❤ بـآبـآ
23 اردیبهشت 93 10:57
ای جووون چه بامزست این عکسش
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری خانمی