آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دلم میخواد غر بزنم

1393/1/26 17:23
نویسنده : شقایق
284 بازدید
اشتراک گذاری

چشمام نمی بینه سرم خیــــــــــــــلی درد میکنه دستام میلرزه بغض راه گلومو بسته گلو درد دارم خدایا چطوری راضی شدی !!!!!!!

امروز با بی حوصلگی رفتم سراغ وبگردی دنبال ارامش بودم !!!! خواستم با دیدن فرشته ها لبخند بزنم ناخواسته متولدین امروز رو انتخاب کردم و یه فرشته خوشگل بهم چشمک زد وقتی وبلاگشو باز کردم اولین متن و که خوندم بی اختیار دلم لرزید وقتی بقیه پستا رو خوندم از بوی غمش فهمیدم بابای این دختر 2 ساله وقتی 1 سال و 3 ماهه بوده فوت کرده یعنی درست تو اوج خواستن !!!!!

وای خدااااااایا از فکرش بیرون نمیرم الهی بمیرم مامان مریم چی میکشه !

اخی عزیزم اونم دختر که اینقدر بابایی هست خدایا چطوری جواب دلشون میدی ؟؟؟؟؟

 مهمترین مهره تو زندگی دخترا باباشونه و از اونجایی که من از داشتن بابا محروم بودم و بابام وقتی من 6 ماهه بودم فوت کرده بدجوری حال آوای عزیز و میفهمم و خوب میدونم چی در انتظارشه ناراحت

دلم پر درده گریهگریهگریهگریه

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان امیررضا
28 فروردین 93 1:50
آخی عزیزم دل من هم گرفت خدا پدرتون رو رحمت کنه . انشالله هیچ کودکی بی بابا بودن رو تجربه نکنه و هیچ خونه ای بی بابا نشه
شقایق
پاسخ
عزیزمممم فدای دلت شرمنده که رنجوندمت ایــــــــــــشالا امیدوارم که سایه شما و بابایی همیشه روی سر پسرمون امیررضا باشه
مامان مریم
28 فروردین 93 7:43
سلام شقایق جون مرسی واسه همه پیامهات و ابراز همدردی امیدوارم آوینا زیر سایه پدر و مادر مهربونش بزرگ بشه و همیشه سالم باشه
شقایق
پاسخ
سلام عزیزمهربون خواهش فدات شم دوست خوبم ممنون عزیزدلم ایشالا شما و اوای نازنین هم همیشه سالم و شاد باشید
مامان پریسا
29 فروردین 93 11:56
سلام گلم خوبید؟ خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه... و ایشالله هیچ خونه ایی بدون سایه ی این دو عزیز نباشه...... من هم درک میکنم چی میگی.....من هم همین درد رو همیشهتو دلم دارم ایشالله خدا به همه ی ما صبر و تحملش رو بده.....
شقایق
پاسخ
سلام فدات شم ممنون مهربونم ایشالا واقعا منم از ته قلبم همین ارزو دارم قربون دلت برم ایشالا همین طور باشه ممنون که به ما سر زدید عزیزممممم
مامان پریسا
29 فروردین 93 11:57
مامان شقایق جون ایشالله سایه ی شما و بابای مهربون سالیان سال بالای سر اوینا جونم باشه شقایق جون پیشاپیش روز مادر مبارک. http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13977117345.jpg
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین سایه شما و بابایی پریسا گلم پایـــــــــــــدار ممنون عزیزمهربون لطف داری
مامان الی و محیابانو
30 فروردین 93 12:38
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . دوست خوبم روزت مبارک
شقایق
پاسخ
ممنون فدات شم همچنین بر شما مامانی گل
مامان الی و محیابانو
30 فروردین 93 12:39
چه جیگری شدی ماشالله خاله
شقایق
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون خوشحالمون کردید که به ما سر زدید
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
30 فروردین 93 13:26
سلام مادر جان روزت مبارک
شقایق
پاسخ
مرسی مهربونم لطف دارید همچنین بر شما مبارک
مامی پوریا
30 فروردین 93 15:35
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزمممم لطف دارید همچنین بر شما مبارک باشه