آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

عزیزم تب کردی چرا

1393/1/23 14:54
نویسنده : شقایق
282 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان خوشگلم همه زندگیم الان تو بغلم داره از تب میسوزه الهی بمیرم که بی حال افتادی چند بار از خواب پریدی و ناله کردی بهت قطره استامینوفن دادم فدات شم

فکر کنم علتش دندون نیش پایین سمت راستت باشه که در حال جوانه زدنه اخه دندون نیش پایین سمت چپتم که بیرون اومد تب کردی!!!!

همین دیشب داشتم حرص واکسن 18 ماهگیت میخوردم غافل از اینکه درد دندون دختر کوچولومو اذیت میکنه بمیرم برات نازنینم

دیروز جمعه 22 فروردین بهمراه مامان جونا و خاله جون شبنم رفتیم گردش قربونت برم که کلی دوییدی و حسابی بهت خوش گذشت ساعت 10 که اومدیم خونه  لباستو عوض کردم متوجه شدم بدنت گرمه و چندین بار از سجاد پرسیدم بنظرت آوینا تب نداره ؟ سجاد گفت نه !!!!! منم اشتباه کردم و همون موقع بهت استامینوفن ندارم کاش بهت داده بودم !!!!!

عسلم زود خوب شو که اصلا طاقت اینجوری دیدنت ندارم خدایــــــــــــــا خودت مراقب همه نی نی ها باش آوینا عزیزم به دستای مهربونت میسپارم

.: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 5 ماه و 16 روز و 1 ساعت و 0 دقیقه و 13 ثانیه سن دارد :.

پسندها (1)

نظرات (0)