آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

پیشرفتهای 17 ماهگی ماهک مامان

1393/1/15 10:17
نویسنده : شقایق
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم گلگلکم خوشگلکم بغل

17 ماهگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــ

عزیزدلم فدای قلب مهربونت بشم  خانمی من توی مهربون لنگه نداره بس که قلبت بزرگه فرشته منمژه

تازگیها به عروسک بازی خیلی علاقمند شده و مدام یه عروسک بغلت و توی خونه راه میری و میگی لی لی ( اسم عروسکت هست ) خوابه جالبه که یواش میگی خوابه دخترک باهوش من

دیشب دوربین اوردی میدی دست من و میگی عکس !!!!!!!!  وای من از تعجب دهنم باز موند تعجبتشویق

خدا را شکر با نی نی ها رفتارت خیلی خوبه وقتی مرسانا ناز  یا پرشان کوچولو خونمون باشن هیچ مشکلی نداریم خودت بهشون توپ و اسباب بازی میدی خانم مهربونم واسه همین رفتارات همه عاشقت هستن دلبر مامان

وقتی میخوام بهت غذا بدم صدات میکنم آوینا بدو به به شما هم میدوی لی لی رو میاری و میگی لی لی بدو به به خنده با هر قاشقی که میخوری ما یدونه هم به لی لی میدیم و با همین ترفند غذا میخوری و حسابی مشغول میشی فدات شم

چند روز پیش داشتی ماماتین میخوری توی دهن منم میکردی وسطش شیطنتت گل کرد دستای قشنگتو نزدیک دهنم میاوردی ولی تا من دهنم باز میکردم دستتو میکشیدی و میخندیدی منم بهت میگفتم ای شیطون از اون روز یاد گرفتی و مدام میگی ای شیطنت قهقهه

به پسته خیلی علاقه داری و وقتی میخوای میگی پــــــــــــــــست !!!!!

ماه پری من چون شما خیلی نازی من مدام صدات میکنم آوینا نازه دیگه خودت یاد گرفتی و تا من میگم آوینا خودت میگی ناز قلب

الان بابا داره میاد دنبالمون بریم باغ که بخاطر بارون دیشب سیل اومده ببینیم با یه عالمه عکس برمیگردم ماچ

اینم مسیر باغ و سیل

 اینم دختر ما که از صدای سیل وحشت کرده !!!

 نازنینم در اغوش عمو جون کسری مهربون

 از اونجایی که دختر ما عاشق اب و اب بازی هست به استخرم خیلی علاقه داره البته از مامانش یاد گرفته وای خدا کی میشه تابستون بیایم تو استخر کیف کنیم

 عمو جون کسری که همیشه در حال عکس گرفتن از شماست و بینهایت دوست داره

 فدات بشم خوشگـــــــــــــــــــلم

 ماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

انجمن و سایت نی نی پورتال
14 فروردین 93 11:33
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
مامانی ساره
14 فروردین 93 11:51
17 ماهگیت مبارک عزیزم
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزمهربون
مامان بنيتا
14 فروردین 93 23:35
سلام عزيزم ،وب خيلى زيبايى داريد ،به ما هم سر بزنيدولطفا بنيتارو لينك كنيد
شقایق
پاسخ
سلام فدات شم مرسی لطف داید چشم حتما با افتخار لینک شدید
مامان بنيتا
15 فروردین 93 9:59
سلام عزيزم،مرسى كه سرزدى ،شما هم لينك شديد،عكسهاى بنيتارو توى پست هاى اول ببينيد
شقایق
پاسخ
خواهش عزیزم خیلی لذت بردم هوراااااا چقدر عالی
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
16 فروردین 93 14:15
عزیزم خدا برات حفظش کنه
شقایق
پاسخ
ممنون فدات شم لطف دارید
سارا مامان محمدرضا
17 فروردین 93 13:45
17 ماهگیت مباررررک آوینا عسلی. باغ خودتونه شقایق جون؟ مبارکتون باشه. چه بامزه همه کلماتی که میگی رو تکرار میکنه. آفرین به دختر باهوشمون
شقایق
پاسخ
مرسی خاله سارا اره فدات شم باغ خودمونه مرسی قابل شما نداره تشریف بیارید با هم بریم صفا کنیم ممنون