آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دلنوشته ای از مامان برای اوینای عزیزم (9)

1392/12/26 14:28
نویسنده : شقایق
402 بازدید
اشتراک گذاری

برای دوست داشتنت
محتاج دیدنت نیستم...
اگر چه نگاهت آرامم می کند
محتاج سخن گفتن با تو نیستم...
اگر چه صدایت دلم را می لرزاند
محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...
اگر چه برای تکیه کردن ،
شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!
دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم
دوست دارم بدانی ،
حتی اگر کنارم نباشی ...
باز هم ،
نگاهت می کنم ...
صدایت را می شنوم ...
به تو تکیه می کنم
همیشه با منی ،
و همیشه با تو هستم،
برای دوست داشتنت
محتاج دیدنت نیستم...
اگر چه نگاهت آرامم می کند
محتاج سخن گفتن با تو نیستم...
اگر چه صدایت دلم را می لرزاند
محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...
اگر چه برای تکیه کردن ،
شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!
دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم
دوست دارم بدانی ،
حتی اگر کنارم نباشی ...
باز هم و باز هم
نگاهت می کنم ...
صدایت را می شنوم ...
به تو تکیه می کنم
همیشه با منی ،
و همیشه با تو هستم
باز هم ...

 ....
 ....

 ....

.........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا نجفی
26 اسفند 92 14:27
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم با طبقه بندی موضوعی آرایشی و مد و زیبایی و مطالب زناشویی و پزشکی و آشپزی و خیلی از مطالب جذاب دیگه که کمتر جایی شاید ببینیشون و می تونه راهنمای خیلی خوبی براتون باشه . مطالب توی دسته بندی های مختلف گذاشته شده که باب کارتونه .اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
شقایق
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارید چشم حتما با افتخار لینک شدید
سارا مامان محمدرضا
28 اسفند 92 8:30
چه متن زیبایی!
شقایق
پاسخ
ممنونــــــــــم
مامانی کسرا
2 فروردین 93 20:10
به به چه شعر قشنگی عزیزم خدا شما وآوینا رو واسه هم نگه داره
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید گلم سایه کسرا جونم استوار