آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

اواخر 16 ماهگی عشقم

1392/12/26 14:08
نویسنده : شقایق
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قندک مامان

دختر گلم تازگیها یاد گرفتی همش میگی نه میگم مامان شقایق دوست داری میگی نه میگم سجاد دوست داری میگی نه میگم بیا میگی نه میگم بشین میگی نه میگم بخور میگی نه میگم بریم دردر میگی مرسی نیشخند

به محضی که در یخچال باز میشه میگی ماس در وزن ماست لبخند

میگم اسب چی میگه میگی پیتیک یپتیک

زنبور    ویززززز

از شمارش اعداد بگم که دخترم تا شماره 4  بلده بیشتر وقتا 1 و نمیگی اخه معمولا ما گفتیم  و شما ادامه دادی وقتی یهو خودت شروع میکنی به شمارش و میگی 1 2 3 از هر جایی که باشی میپری روی سرمون خدا رحم کنه تا 100 بلد بشی خنثی

از مبل و و میز میری بالا و کلی ذوق خودت میکنی و شروع میکنی به دست زدن

مدام میگی پارک و برای خودت میخونی تاب تاب عباسی بعد من میگم خدا آوینا

شما میگی نندازی بقیه شعر و من میخونم شما اخرش میگی تو بغل سجاد بندازش

ابمیوه رو فقط به عشق نی میخوری

امـــــــــــا مدتیه خیلی بهونه گیری شدی همش نق میزنی و بی دلیل گریه میکنی نمیدونم مشکل از دندونت هست یا از ما .....

دخترکم کودکی کن و شاد باش و شاد باش و شـــــــــــــــــاااااااااد

 

 

 

ارام چشمهایت را روی هم بگذار

من بیدار میمانم و کابوسها را یکی یکی از اتاقت دور خواهم کرد

تو فقط سعی کن خواب ارزوهایت را ببینی

بقیه را به من بسپار..............

: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 4 ماه و 21 روز و 4 ساعت و 10 دقیقه و 57 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا مامان محمدرضا
28 اسفند 92 8:28
چه بامزه حرف میزنی شیطووووونک خاله ....کاراتم خیلی بامزس....دختر نازم....اتفاقا م.رضا هم همینطور بهانه گیر شده و دقیقا بی دلیل نق میزنه و گریه میکنه!!!!! منم گفتم شاید واسه دندونه وگرنه نمیدونم چرا! شقایق جون نگران نباش این دو تا فسقل ها میخوان با این کاراشون من و تو رو دق بدن
شقایق
پاسخ
ممنون گلم لطف داری درسته سارا جون
مامانی کسرا
2 فروردین 93 20:12
عزیزم چه بامزه ،میپره رو سر شما!!! خدا حفظش کنه ماشالله
شقایق
پاسخ
فدات سودابه جونمممم