آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

مسواک

1392/11/14 17:32
نویسنده : شقایق
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک نازم

امشب دقیقا 1 هفته هست که دخترم شبا کنار من می ایسته و مسواک میزنه و منو عرق خوشحالی میکنه الهی فدات بشم تشویق

عزیزدلم اول به من نگاه میکنه بعد مسواک و رو دندوناش میچرخونه بعد هم من تکمیلش میکنم و یه دور درست و حسابی برات مسواک میزنم ماچ

از اونجایی که خودم برای مسواک زدن خیلی تنبلی کردم و الان حسابی با دندونام مشکل دارم برای شما وسواس خاصی دارم

به خاطر قطره اهن یکم دندونات تیره شده بود منم داشتم دق میکردم ولی خدا را شکر از وقتی مسواک میزنی دندونات سفید شده نیشخند

حیف هر شب وقتی من و شما با هم مسواک میزنیم بابایی خوابه و هیچ عکسی از مسواک زدنت ندارم البته امشب اقدام میکنمچشمک

: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 3 ماه و 9 روز و 8 ساعت و 17 دقیقه و 37 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 بهمن 92 23:06
قربون كوچولوي نازم خدا نکنه عزیزممممم
مامان محمدصدرا
15 بهمن 92 1:41
هزارماشاالله دختر خوشگل و باهوش عزیز دل خاله ممنون عزیزمهربون
مامانی کسرا
15 بهمن 92 12:10
آفرین خانم خانما ماشالله عزیزم ممنون خاله سودابه دوست داشتنی
سارا مامان محمدرضا
17 بهمن 92 6:35
وای چه بامزهههههه! مسواک میزنی خاله جون؟؟؟؟ آفرین به تو که حرف گوش کن هستی ممنون خاله جون